Beste mensen,
Even snel voorstellen.
Naam is Guido, 23 jaar en woon in almere.
Ik ben al een lange tijd opzoek naar een RC auto.
Vandaag heb ik er 1 gekocht.
Een Thunder Tiger 1/10 Nitro car.
ziet er mooi en sterk uit.
Alu bodemplaat. een alu plaat boven de bodemplaat.( geen idee hoe je het noemt)
Mooi heftig motortje. klinkt ook mooi.
Alleen mijn probleem is het volgende.
Bij de persoon waar ik hem heb gekocht heeft hem nog even gestart (stond al stil sinds de zomer) Starten al na 5x trekken.
Liep beetje hoog dus even iets rustiger laten lopen.
Oke helemaal top.. ik de auto werkend gezien.. hup de auto in en weer naar huis. thuis aangekomen, auto op tafel neer gezet en wou er toch een stukje mee rijden. ik proberen de auto te starten maar lukte niet.
Nog een x proberen maar weer niks.
Heb het slangetje uit de Uitlaat gehaald en maar even aan het slangetje geblazen, zodat de brandstof naar de carb. loopt.
dat lukte dus. ik een stukje door de straat gereden (ongeveer 5 à 10 minuten) daarna naar binnen gegaan. later de avond nog maar even stukje rijden... maar wou weer niet starten.. er zit brandstof in de Carb. en je hoort dat tie wel wil aanslaan, maar net te weinig power heeft..
glow starter heeft ongeveer 1 uur in de lader gezeten.
Wat kan hier het probleem zijn ?
En mensen die weten waar je goedkope onderdelen kan halen voor de Thunder tiger.
Alvast bedankt
hier 2 fotos van het race monster
Even snel voorstellen.
Naam is Guido, 23 jaar en woon in almere.
Ik ben al een lange tijd opzoek naar een RC auto.
Vandaag heb ik er 1 gekocht.
Een Thunder Tiger 1/10 Nitro car.
ziet er mooi en sterk uit.
Alu bodemplaat. een alu plaat boven de bodemplaat.( geen idee hoe je het noemt)
Mooi heftig motortje. klinkt ook mooi.
Alleen mijn probleem is het volgende.
Bij de persoon waar ik hem heb gekocht heeft hem nog even gestart (stond al stil sinds de zomer) Starten al na 5x trekken.
Liep beetje hoog dus even iets rustiger laten lopen.
Oke helemaal top.. ik de auto werkend gezien.. hup de auto in en weer naar huis. thuis aangekomen, auto op tafel neer gezet en wou er toch een stukje mee rijden. ik proberen de auto te starten maar lukte niet.
Nog een x proberen maar weer niks.
Heb het slangetje uit de Uitlaat gehaald en maar even aan het slangetje geblazen, zodat de brandstof naar de carb. loopt.
dat lukte dus. ik een stukje door de straat gereden (ongeveer 5 à 10 minuten) daarna naar binnen gegaan. later de avond nog maar even stukje rijden... maar wou weer niet starten.. er zit brandstof in de Carb. en je hoort dat tie wel wil aanslaan, maar net te weinig power heeft..
glow starter heeft ongeveer 1 uur in de lader gezeten.
Wat kan hier het probleem zijn ?
En mensen die weten waar je goedkope onderdelen kan halen voor de Thunder tiger.
Alvast bedankt
hier 2 fotos van het race monster
Laatst bewerkt: