Thunder tiger esc PROBLEEMPJE

Hej ,

een vriend van me heeft net een nieuwe regelaar gekocht , de Nosram evil brushless regelaar.

het probleem is dat de motor niet wil rond draaien. Dat probleem hebt ge bij ne slechte regelaar da ik weet die de motor niet aankan.
maar de regelaar is nieuw. de motor weet ik niet wat voor iets het is.

Maar heeft iemand een gedacht wat het kan zijn .
Iemand die ervaringen heeft met de regelaar ?

Wat de capaciteiten zijn van dat ding weet ik dus niet. Hij belde me net om te vragen of ik het kon maken dus ik ga er om 3uur hene en ja , ik zal het daar moeten zien. Ik heb wat opgezocht , maar ik vind eigenlijk enkel info over de nosram evil regelaar.. dus ik ga nog wat verder zoeken!

Maar hoop dat jullie mischien iets weten!!:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Misschien toch proberen wat info te geven over de motor, zoals hoeveel turns, welke schaal enz..

En zeker weten dat de 3 stekkertjes van de motor goed zitten?

De sensorkabel wel aangesloten?

Waarschijnlijk is het gewoon exact de zelfde regelaar als de Nosram en LRP variant. ThunderTiger maakt naar mijn weten zelf geen regelaars voor deze klasse.

ik ben nog zowat aan het zoeken, ik heb de esc zelf nog niet gezien dus voor mij zelf is het ook wat moeilijk info te geven

En de regelaar is niet Thunder tiger maar Nosram (had zich vergist)

Dus dan vermoed ik de evil reverse regelaar van nosram.. even ng wat zien se

Je kan aan deze regelaar vrij weinig instellen. Enige wat je kan instellen is de Lipo mode. Dus hij zal iets vergeten zijn of niet goed hebben aangesloten.

Als je de sensorkabel niet aansluit doet ie het ook niet. Denk dat je daar eerst naar moet kijken.

ja ik zal het vrees ik daar zelf moeten zien te vinden want je kan moeilijk jezelf voorbereiden als je niets weet he..

ik heb over bepaalde esc's wat info gezocht die het mogelijk kan zijn dus ik zie wel.

mocht iemand toch een idee hebben..

Bij de afgesproken plek , werd duidelijk dat een nieuw setje van nosram , dat eigenlijk de motor slecht gesoldeerd was of de motor niet goed was.. raar maar waar..

Ik zelf heb ook slechte ervaringen met nosram , een net nieuwe 18 of 17T motor in laten lopen en de eerste keer rijden net 30 seconden aan het rijden vliegt de motor in de fik.... en hij was wel goed vertand...

Back