thunder tiger raptor

• Topicstarter Topicstarter serrasalmus
  • Startdatum Startdatum
Raptor 30 vs Walkera 83

De reden waarom ik de Walkera 83 zou nemen is omdat ik een zeer goede aanbieding uit nederland,van R....f...a gekregen heb,alles inbegr voor 550 eur.
Ook denk ik dat de Walkera 83 wat minder lawaai zou maken,en deze laatste heeft ook een metal-head.
Graag zou ik van iemand bevindingen krijgen ivm de Walkera 83,op Youtube ziet alles er toch perfect uit.

De reden waarom ik de Walkera 83 zou nemen is omdat ik een zeer goede aanbieding uit nederland,van R....f...a gekregen heb,alles inbegr voor 550 eur.
Ook denk ik dat de Walkera 83 wat minder lawaai zou maken,en deze laatste heeft ook een metal-head.
Graag zou ik van iemand bevindingen krijgen ivm de Walkera 83,op Youtube ziet alles er toch perfect uit.

550 euro voor een walkera.... :confused: En dat is een aanbieding?:confused:

Ga aub niet voor een walkera,

Je zal zien dat in clubs bijna niemand met deze rommel vliegt.
Ga voor een gerenomeerd merk dat door de jaren heen zijn diensten heeft bewezen.
thundertiger bestaat +20 jaar en mensen zijn er heel tevreden van.
Walkera is Chinese low cost kwaliteit dewelke je meer zal kosten op de lange baan of een Raptor.
Heb je de centen niet, spaar dan een beetje door of neem eens contact op met een winkel
www.precoshop.be

Deze winkel heeft scherpe prijzen en de eigenaar vliegt zelf reeds 15 jaar met heli's
je heli wordt er perfect afgesteld en je krijgt advies en raad dewelke zeker als starter onbetaalbaar zijn.

Mvg

Waarschuw omstanders wel even als je de zwalkera uit gaat laten, die helies willen nog wel eens spontaan uitvallen (elektronica) of uit elkaar spatten (mechanica)

Nee echt zonder gekheid, spaar even door en haal een echte helie, dan denk ik in geval van 50 size aan een T-Rex600 of Vibe 50.

Raptor is ook leuk maar haal die niet nieuw, zijn toch wat oudere helies en dus 2de hands ook goedkoop aan te komen.

Als je aanbiedingen krijgt van mensen naar aanleiding van een post op dit forum....
Dan raad ik een ieder aan daar niet op in te gaan zonder dat hier even te overleggen, liefst zonder vermelding van namen, winkelbesprekingen zijn niet toegestaan namelijk.
Dan krijg je namelijk een eerlijk en objectief antwoord van behoorlijk wat mensen die al lang in de hobby zitten en er totaal geen persoonlijk belang bij hebben
Wat er aan PB's of e-mails verstuurd wordt hebben we geen verantwoordelijkheid / controlle over namelijk.

Aangezien je je vraag steld in de brandstof sectie.....Ben ik het ermee eens dat je beter bijv. een goede tweedehands koopt, of gaat kijken naar een degelijke brandstof helikopter.

Grt,
Eric

Waar zijn al die verenigingsmensen op het MBF dan toch gebleven die de beginnende helivlieger altijd met open armen ontvangen om ze bij hun start in de hobby te begeleiden :)

:-), er is niks mooier dan elkaar helpen met onze hobby, niet?
en zo leert een mens ook eens iemand anders kennen, het kan er alleen maar beter op worden

sorry ze gasten ma zit in verbouwing en heb niet alle dagen de tijd om te surfen...
ma bij deze...voor de zomer ga ik hem kopen mijne raptor 50!!!
bedankt voor de info en crazykuki binnenkort mag je phontje verwachten van mij..bedankt voor je nummer...

graag gedaan, alvast veel succes met de verbouwing, ik heb zelf ook verbouwd een kleine 2 jaar geleden en weet wat werk en stress dat met zich meebrengt.
bel me gerust als je er klaar voor bent, we spreken dan af en gaan samen vliegen, happy times :-)
Als je advies wenst over een shop die betrouwbaar en correct van prijs is, let me know, ik heb bij de meeste al langsgeweest en gekocht in België en kan je mijn ervaringen mede delen

Raptor 30 vs Walkera 83

Waarom zou de Walkera 83 geen goede heli zijn?Inderdaad zij maken ook van die goedkope helietjes,so what?Zijn dat geen vooroordelen,heeft er al IEMAND gevlogen met een 83,de reviews zijn toch positief.
Chinese rommel?Thundertiger komt toch ook uit China.
Ik vlieg reeds sinds 1972 met motorvliegtuigen,daar ben ik een beetje op uitgekeken,en ben sinds een 3 tal jaren verslaafd geworden aan (electro)heli vliegen,maar ben het beu om na 5minuten al van batterij te moeten veranderen.
Heb nog geen beslissing genomen Raptor 30 of Walkera 83

Zou voor de raptor 30-50 gaan, heel degelijk,makkelijk sleutelen,goedkoop in onderdelen en deze zijn overal snel verkrijgbaar.Een wat geliktere heli is Trex 600 niet veel duurder maar nieuwere techniek. Beide heli's zijn in nitro of elektro verkrijgbaar!

Vraag misschien best even na bij mensen die wat van heli's kennen en vraag hun persoonlijke voorkeur of kennis ter zaken, ik denk dat 8 op de tien zullen opteren in deze keuze die jij stelt voor raptor.
Het merk Raptor is 20 jaar + op de markt en presteert enorm goed, iets wat van Walkera in deze groot orde (size) van heli's niet kan gezegd worden.
ik raad je dan ook aan om goed over jouw keuze na te denken, ik heb ook aleens gekozen voor een iets goedkoper alternatief en heb het via schade en schande moeten ervaren dat men toch beter voor een degelijk merk opteerd.

Back