thunder tiger ruilen tegen ansmann racing...

IK heb een tt bmw M3 gekregen en wil deze verkopen omdat ik liever een off road auto heb, nu wilt er iemand ruilen voor een redelijk nieuwe ANSMANN RACING virus met een piko 5.4 en 1 extra watergekoelde nitro motoren.

Zou ik dit doen of is ansmann rommel?

Thunder tiger BMW M3 nitro nieuwstaat! - Te koop op 2dehands.be

GetInline.aspx

GetInline.aspx

Laatst bewerkt:
Ach als je die TT hebt gekregen kun je er niet veel mis mee doen.

De ansmann is geen TOPauto naar dat is een TT ook niet ..
De watergekoelde motor is wel leuk maar niet echt handig op die buggy, gewoon te weinig ruimte voor je waterreservoirtje..

Maar dat mag de pret niet drukken hoor imo...

ik zou in ieder geval wel meer foto's van die Ansmann willen zien...

De motor is een Force motor.. Piko?? Picco is een merk wat wel watergekoelde motoren maakt maar dit is geen Picco..

Als hij je wat meer gedetailleerde foto's kan laten zien weten we snel genoeg wat het voor buggy is...

Mijn tip.(gratis)

Niet doen. Waarschijnlijk neem je andermans ELENDE over. Heb je niks aan.
En dan ben je snel zat van de Mooie hobby.

Van Ruilen Komt Huilen, zegt men.

Gr Ferdy

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
"Waar twee ruilen, gaat één huilen." Dat spreekwoord zal hier meer van toepassing zijn.
Een verkoper die niet veel weet van het model wat hij verkoopt of wil ruilen zal nooit goed voor zijn model hebben kunnen zorgen.

Ik zou het niet doen...

De verkoper schrijfdt erg slecht, ik denk dat de piko(of picco) motor er nu in zit, en die ansmann is 3 maanden oud zegt hij, en de tt die ik weg wil heb ik gekregen van iemand die er veel te veel voor heeft moeten dokken bij een tijdschrift ofzo. De kwaliteit van de tt is SLECHT vind ik zelf, de remschijf is bv van plastiek maar volgens mij is ansmann ook niet echt kwaliteit, maar ik wil de tt verkopen om een off road te kopen.

Laatst bewerkt:
Maar ik 2wil de tt verkopen en dan een off road kopen zonder zelf al te veel te moeten bij betalen, en ik zou er graag 150-200 euro voor krijgen, volgens mij is die ansmann met die force 5,2cc erbij meer waart

Edit;

Heb besloten hem niet weg te doen, ik kan er nooit nog 150 euro van krijgen dus ga ik hem ombouwen naar een drift auto en zeker wat modificaties op zetten.

ps; weet er iemand welk chassis deze auto heeft?

Mvg, Sander De keersmaecker.

Laatst bewerkt:
Back