Thunder Tiger Sparrowhawk

Lo,

Ben zinnens de Thunder Tiger Sparrowhawk te gaan halen en heb al wat reviews gevonden. Nu was mijn vraag of iemand hier er al ervaringen mee heeft..
Betreft diegene met de 350Z of Nismo body en reeds voorgeïnstalleerde ledset..

Deze dus: http://www.tiger.com.tw/product/6534-F.html

Mercikes,
Showeh

Laatst bewerkt:
Showeh dit hoort eigenlijk thuis in het electro subforum. Daar kun je ook meer reacties verwachten denk ik.

Ken de auto persoonlijk niet.

ik ken hem wel. Het is heel erg hetzelfde als een tamiya tt-01, met als voordeel dat deze volgens mij van iets sterker plastic is gemaakt. Je kunt er echter niets maar dan ook werkelijk niets aan afstellen (zelfs stuurstangen niet wat ik me nog kan herinneren). Er zit een 27mhz zendersetje bij, wat niet zo heel erg betrouwbaar is maar ook niet onbruikbaar.
Lekker goedkoope beginners-auto zal ik maar zeggen. Kijk wel of je goed aan spare parts kunt komen in jouw buurt.

mja, was n vraag he:) Ben vrij nieuw in de elektro wereld en zoek n goeie drifter waar ik ook beter en beter in kan gaan.

Hoeft in het begin niet het van het te zijn, maar wel uitbouw/ombouwperspectieven bieden.. Als er mensen zijn die hier wel in thuis zijn, feel free to pm me.

Had n Yokomo drift spec overgenomen van Oli, maar wil nog een drifter bij, daarom dus..

@mods: mag dan verplaatst worden naar de elektro-topic

Thx

kijk eens rond op Welkom op RCDrift.nl | RCDrift.nl. In principe is ieder 4-wiel aangedreven chassis waaraan je van alles aan af kan stellen geschikt (snaar of as is ieder zijn eigen smaak). Daarbij is het leuk om een chassis uit te zoeken waarvoor een counter steer mod of/en ackerman stuur mod beschikbaar is. mja kijk maar eens rond op het linkje

Hej Showeh ;)

Ipv van die Sparrohawk zou ik gewoon gaan voor het tt01 chassis hoor. Want die chassis's trekken zeer hard op elkaar en,
Reserve onderdelen zijn veel beter te zoeken voor Tamiya dan Thunder Tiger. Kameraad heeft er zich eentje aangeschaft in de Home-Flyer. Net dezelfde als jij wilt. Het enige voordeel dat je erbij hebt volgens mij is dat je daar een 17 Turns brushed motorke bij krijgt. Ik kan fout zijn maar ik denk het wel.

En die paar eurokes da den tt01 meer kost.....
Ik heb ook zat ervaring met de TT01, gaat wel minder goed driften dan die mooi Yokomo maar voort te leren , perfect;)

Ik had de reacties nog niet gelezen en stond op het punt om ook te zeggen dat dit ongelooflijk op een TT-01 equivalent lijkt. Met een tamiya zit je waarschijnlijk ook gemakkelijker qua hop-ups en spares.

Back