Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
17MM is 17MM, dus dat past gewoon.
Ik gebruik gewoon een ratel uit mijn doppenset, dat werkt perfect met een beetje beleid uiteraard.
Alleen die van Traxxas zijn iets anders, maar die is van plastic, dus die zou ik al niet nemen.
Ik weet niet wat voor sleutel er bij de auto geleverd word, maar ik heb nog wel een 4 way sleutel liggen, met een 8mm 10mm 17mm en 5,5mm als ik het goed heb, als je daar wat aan hebt mag je hem ophalen of hebben voor de verzendkosten.
Maar er is ook een sleutel met een verlengstukje, maar ik weet niet meer voor welke auto dat was.
Even kijken dus.
Maar een ratel set is het fijnst, ook met verlengstukje en dergelijke.
Ik heb traxxas en die zijn gewoon van metaal hoor![]()
inmiddels heb ik via het internet begrepen dat 60 /65 wt goede olie dikte is om mijn schokdemper weer te vullen. Is dit misschien ook een goed moment om een upgrade te doen naar aluminium schokdempers? Ik heb achterdempers gezien van Fastrax voor een 1:8 buggy passen die ook om de st4?
Ik weet het mijn leercurve is pas net begonnen maar die gaat wel stijl omhoog![]()
Ik denk dat mensen eerder aanraden om bij een merk te blijven qua demper olie, als ik het goed heb begrepen is hiervoor geen standaard, dus 50wt bij merk A is qua dikte vergelijkbaar als 60wt bij merk B.Bedankt voor het antwoord Wen. Zijn er ook slechte merken demper olie?