Vraag ben bezig met een Raptor x50 als de swashplate omhoog gaat krijg ik negatief pitch en omlaag positieve pitch klopt dit Volgens tekening heb ik hem juist gemonteerd
Dan zitten je bladhouders op zn kop. ff link los, soms de rem los(schijf bovenop de kop) omdraaien, en alles weer vast. Er zijn wel heli's waar dit zo werkt maar 99% van de moderne 3d achtige heli's is swash omhoog positieve pitch.
Dan zit het niet volgens de tekening Zet eens een foto neer @de modelbouwer , dan kan ik hem met mijn x50 vergelijken. Gr Arie
ja, maar tijdens de keuringen op de club kom ik die nog wel eens tegen het lijkt ook verschrikkelijk op elkaar, als je er niet op let, en alles past nog steeds perfect het is er 1 die je echt op moet vallen.. los van de pitch andersom en zo
De ballink moet op de achterkant van het blad zitten, ik heb dit ook voor gehad en Arie merkte het op.
https://www.manualslib.com/manual/2368624/Thunder-Tiger-Titan-X50.html?page=34#manual Op pagina 34 staat dat je swashplate omlaag gaat als je pitch up geeft is bij meer thunder tiger heli's. Met vriendelijke groet, Patriek
Klopt.indd, Bij de X50 is de pitch richting andersom. Moest destijds ook even 2x kijken. Henseleit 3DNT had het bijvoorbeeld ook.
Zit inderdaad precies andersom als je verwacht, maar wel volgens de tekening. Ik heb zelf een FBL versie, daar is het dus andersom Gr Arie