Thunder Tiger zelfbouw

Goedenavond, ik ben niet helemaal nieuw meer op het forum. (Had 2 jaar geleden een account)

Ik was begonnen met het zelfbouwen van een Thunder Tiger. Via marktplaats gekocht en er miste 1 onderdeel die had ik besteld in Duitsland. Na 2 jaar heb ik hem vandaag maar weer eens uit de doos gehaald en ben een heel eind opgeschoten
ImageUploadedByTapatalk1441476553.696322.jpg
zo was die tot vanmiddag.

Hij is nu inmiddels zo:
ImageUploadedByTapatalk1441476579.566466.jpg

ImageUploadedByTapatalk1441476592.933492.jpg

ImageUploadedByTapatalk1441476602.184438.jpg

Nou vraag ik mij af wat nummer 58 op de tekening is?
ImageUploadedByTapatalk1441476625.903837.jpg

Er staan nogal wat nummertjes 58 op de tekening..... welke bedoel je?

En wat schroeft 58 vast? Ik gok dat het niet standaard geleverd wordt maar dat het een ontvanger of iets dergelijks is?

8 plekken zijn aangeduid met 58. Het meeste schroefjes, dan een radioplaat en een antenne buisje

Juist Servo!! Die ga ik morgen aanschaffen!! enige waar ik nu nog tegenaan hik is get gasgeven en sturen!
dat zal morgen met die servo motor wel duidelijker worden!

Gasgeven en sturen gaat met de servo.
Je sluit een hendeltje aan op de servo, en daarmee kan je gasgeven of sturen. (je hebt er 2 nodig.)
Zou wel even advies vragen in de winkel waar je ze wil halen, want er zijn letterlijk 10000 verschillende.(en daar kan waarschijnlijk nog wel een nul bij) Je moet er wel een hebben die een beetje bij de auto past.

Laatst bewerkt:
Jaa die hendeltjes heb ik al in elkaar gezet. Kon ze nog niet plaatsen omdat ik me servo miste....

Haha ben er al 2 jaar uit. Erg dat ik die naam niet meer wist.

Ik ga morgen zeker even advies vragen. En laat meteen me auto nakijken of alles wel goed zit :)

Back