thunderbird t23 623 accu indicator

Hallo,

De verkoper van mijn heli zei dat er een indicator op de zender zat die aangaf hoe vol de accu is van de heli. Ik heb 2 meters op mijn controller, een die geeft aan 6V, dus die voor die is voor de batterijen van de controller, en er staat een batterij afgebeeld. Die is altijd vol, misschien heeft die wel betrekking tot de 6V van de controller... of hij werkt gewoon niet en hij is wel van de accu.
Wie weet meer hier over?

Hallo,

De verkoper van mijn heli zei dat er een indicator op de zender zat die aangaf hoe vol de accu is van de heli. Ik heb 2 meters op mijn controller, een die geeft aan 6V, dus die voor die is voor de batterijen van de controller, en er staat een batterij afgebeeld. Die is altijd vol, misschien heeft die wel betrekking tot de 6V van de controller... of hij werkt gewoon niet en hij is wel van de accu.
Wie weet meer hier over?

Kun je misschien je vlieg-accu met de zender opladen, en geeft de meter dan aan hoe vol de accu is? Geen idee hoe duur die heli is, maar om "live" de spanning van je vlieg-accu te volgen moeten de zender en ontvanger over "telemetrie" beschikken, en die optie is vaak kostbaar.

Maar het kan ook gewoon niet werken, wat je al aangaf. Waar gekocht? Indien mogelijk de verkoper erop aanspreken.

Hallo,

Ik kwam deze goedkoop tegen toevallig op een braderie. Dus het zal wel gewoon niet de optie zijn, hij kan niet via de zender opladen

Als er een meter constant op vol blijft staan , is er denk ik wel wat mis mee :)
ik heb trouwens FF wat filmpjes bekeken en hij vliegt wel lekker toch ? 8-)

Als er een meter constant op vol blijft staan , is er denk ik wel wat mis mee :)
ik heb trouwens FF wat filmpjes bekeken en hij vliegt wel lekker toch ? 8-)

Hallo,

Ik heb er geen zin in om terug te gaan. Ik merk het zelf ook wel een beetje als hij leeg raakt, want dan reageerd hij niet zo scherp meer als eerder.

Ja hij vliegt best goed en best stabiel, maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal. In weilanden enzo wordt de wind toch wel wat te sterk meestal, dus tussen de gebouwen in gaat het prima. Om dit laaste gaat het toch wel kriebelen voor een andere heli die wat stabieler is en waarmee ik op grotere open ruimtes kan vliegen. In deze dagen ga ik een simulator aanschaffen.

Gr. GR.

Back