Thunderbolt P-47

• Topicstarter Topicstarter Airborn
  • Startdatum Startdatum
A

Airborn

Guest
Mijn eerste model....met de nodige frustraties ;) Het zal er wel niet helemaal opzitten en ik heb hier en daar een flater uitgestoken maar alles zit samen.....

Fout gemaakt: Overdrijven met plamuur heeft zijn gevolgen....veel te veel overbodig werk met afwrijven.
Conclusie: 2cm dik leggen resulteert in 1,9cm afwrijven. :)

Ik genoot van de plamuur....

Mja....ik heb er mijn les uit gehaald!

Kan beter....ik doe dit de volgende keer anders!

Zoals je ziet...vele mankementjes. Ik ben nu bezig met een Spitfire Mk. XVI. Ik ga alvast veel meer research doen voor ik verder ga en ook meer gepland te werk.

Ook, eens ik het vliegen met mijn trainer onder de knie heb, dan wordt dit zeker mijn prof. toestel. Prachtig!

Laat kritiek maar vloeien :) (positief)

Ps: Ik merk trouwens dat mijn post hoogstwaarschijnelijk niet op dit forum past....(denk ik) aangezien hetgene ik post nooit echt zal vliegen :)....mijn excuses hiervoor.

Ik hou het in de toekomst louter op vliegende dingen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Airborn,

De Thunderbolt ziet er helemaal niet verkeerd uit! Je vraagt om kritiek; a) Gebruik voor de banden MAT zwart (lijkt het echter).
b) Je fotos zijn VEEL te groot qua filegrootte! Verklein ze eerst tot ongeveer 800 pixels breed, voordat je ze upload.
c)Inderdaad zit je in het verkeerde forum. Kijk hier eens: MODELBROUWERS.NL - Materialen en kennisbank voor de modelbouw.
d) Ga zo door en trek je vooral niets van de kritieken aan!!!

Ja,

Ik ben bezig met modelbouw, zowel met modellen als Revell als modellen die vliegen....ik was te enthousiast om te posten blijkbaar ;)

Grtn,

let's keep on rollin!

Back