Hoi allemaal,
Ik was een beetje aan het neuzen in de nieuwe modelbouw actueel toen mijn oog viel op de Velocity 2 van thundertiger.
Ik ben gaan zoeken naar wat info, maar het blijkt een niet zon populair wingetje te zijn.
Ook kan ik niet echt achterhalen wat nou het verschil is tussen the v1 en v2.
En wat is EPO nou eigenlijk? Klinkt als iets wat verboden is. :lol: Maar het is dus een of ander schuim. Is het net als EPP stootvast en niet zo vervelend als dat gewone polystyreen van bijvoorbeeld GWS? Vliegtuigjes die je op een donskussentje moet vervoeren houd ik namenlijk niet zo van.
Verder vind ik het ook wel bijzonder dat thundertiger een OBL 29/27-07A motor bij de wing leverd, terwijl die motor helemaal niet in hun motor serie vermeld staat (en ik dus ook niet wat voor vermogens et ding leverd).
Volgens de MBA heb je voor 109 euro al een V2 met brushless motor en regelaar, maar ik heb ze al stukken goedkoper gezien.
Heeft iemand ervaring met dit model?
Ik ben benieuwd.
Grts,
Sven
Ik was een beetje aan het neuzen in de nieuwe modelbouw actueel toen mijn oog viel op de Velocity 2 van thundertiger.
Ik ben gaan zoeken naar wat info, maar het blijkt een niet zon populair wingetje te zijn.
Ook kan ik niet echt achterhalen wat nou het verschil is tussen the v1 en v2.
En wat is EPO nou eigenlijk? Klinkt als iets wat verboden is. :lol: Maar het is dus een of ander schuim. Is het net als EPP stootvast en niet zo vervelend als dat gewone polystyreen van bijvoorbeeld GWS? Vliegtuigjes die je op een donskussentje moet vervoeren houd ik namenlijk niet zo van.

Verder vind ik het ook wel bijzonder dat thundertiger een OBL 29/27-07A motor bij de wing leverd, terwijl die motor helemaal niet in hun motor serie vermeld staat (en ik dus ook niet wat voor vermogens et ding leverd).
Volgens de MBA heb je voor 109 euro al een V2 met brushless motor en regelaar, maar ik heb ze al stukken goedkoper gezien.
Heeft iemand ervaring met dit model?
Ik ben benieuwd.

Grts,
Sven
Laatst bewerkt: