Tifosi amsterdam. Ajax!!!!!

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door flying jesse, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland
    Jalalalalala....

    Kampioeneeeuuhhhhhhhh.


    Gefeliciteerd amsterdammers!!
     
  2. xxman

    xxman

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    242
    Locatie:
    Amsterdam
    Jaja gefeliciteerd… De halve stad zal wel weer in puin liggen dankzij die zogenaamde fans! Verliezen ze slopen ze de boel, winnen ze slopen ze de boel ook. En dan de reacties op tv van die supporters wat een stelletje debielen, dan komen de supporters van Twente wel wat beter over op tv( althans de gene die ik heb gezien).
    (ik ben duidelijk geen voetbal fan mocht je dat nog niet begrepen hebben)
     
  3. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  4. markioo

    markioo Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 dec 2007
    Berichten:
    6.443
    die zogenaamde voetbalfans oftewel hooligans,
    hebben over de auto van een vriend heen gelopen die daar stond geparkeerd en geen agent die ingreep,
    wat een deuken in t dak zeg en verzekering keert niet uit zonder dader,
    waarborgfonds ook niet,
    nou goeie verzekeringsmaatschappijen en rooie ganzen beide zo zeldzaam,
    bedankt hoor voetballertjes,
    maar die gasten hebben ook zelf een deuk in hun vleesschaal hahaha
     
  5. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Foto van het hele team van Ajax. :D

    [​IMG]


    *ook geen voetbalfan is* :bye:
     
  6. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    Op een nieuws site heb ik ook wel eens ideeën aangedragen over hoe om te gaan met dat tuig, maar ik riskeer hier geen IPban, dus ik zal verder niets zeggen.
     
  7. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.821
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    Misschien aan de vader van Maxima voorleggen.:yes:
     
  8. speedy bob

    speedy bob

    Lid geworden:
    26 feb 2008
    Berichten:
    550
    Locatie:
    Jabbeke W-Vl België
    Net gezien dat ze een hele mooie schaal hebben, of tenminste hadden!!!
    Niet te min toch een dikke Proficiat!!
     
  9. xxman

    xxman

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    242
    Locatie:
    Amsterdam
    Ik heb meerdere Ajax fans in mijn vrienden/kennissen kring en als die het over Ajax hebben zeg ik meestal: Ajax… daar maak ik de plee mee schoon…
     
  10. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Ajax is toch een schoonmaakmiddel? ;)

    Ik was echt wel even verbluft toen de nieuwslezeres met een strak gezicht voorlas dat de huldiging goed was verlopen, er waren maar 65 arrestaties, 110 gewonden en er werden leuzen over joden gescandeerd, dus het is allemaal erg goed verlopen!

    Later begreep ik het wel toen men een politieman interviewde die bijna nog steeds in z'n broek stond te plassen; wat men bedoelde was dat het nog veel erger had kunnen zijn, dat men de grip op de situatie volledig kwijt was, en gezwijnd heeft dat de aantallen niet veel hoger waren.
     
  11. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland
    Wat jij hierboven zegt heeft niets met voetbalfans te maken. Die 65 rotte appels heb je overal wel tussen zitten. Wat verwacht je van een evenemet waar 150.000 man op af komt. Hoeveel arrestaties waren er op koninginnedag? Juist veel meer. Je hebt voor elke groep altijd een paar man ertussen zitten die het verpesten voor de rest. Gezien de hoeveelheid mensen is het zeer rustig verlopen. En over Joden, je bent het er mee eens of niet, maar het slaat hierbij niet direct op mensen met het Jodendom als geloof.

    Verder wil ik zeggen dat iedereen die niets met voetbal heeft of een hekel aan ajax heeft lekker zn mond moet houden in dit topic, het is de bedoeling dat ajax en zijn supporters hier gefeliciteerd worden, dus niet dat slappe gelul of je wel of niet van voetbal houdt.

    Grt Jesse

    Die WEL Ajacied is!
     
  12. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Zou je daadwerkelijk de statistieken erbij willen pakken? Ik kan je nu wel al vertellen dat je dat beter niet kunt willen, want de sport voetbal is toch echt in nederland het evenement met het meeste gezeik er omheen, de hoogste politie-inzetten, de meeste arrestaties, de meeste opstootjes, vechtpartijen en gewonden. Met afstand.

    Daar kan echt geen enkel ander evenement tegenop.

    Dan voetbal als sport, heb je wel eens gekeken wat voetballers in het veld doen? Met sport of sportief zijn, heeft het weinig meer te maken. Men schopt zelf de bal over de zijlijn en gaat direct al misbaar maken dat ze zelf de inworp moeten hebben.

    Kijk naar die wedstrijd twente-ajax. In de eerste helft al voert een twente speler een charge uit op een ajaxied, probeert doelbewust z'n scheenbeen te breken. Doet daarna superonschuldig, ja sorry, excuses, nog even vriendelijk doen tegen de scheidsrechter, en gelukkig, hij krijgt geen kaart.

    Let op het moment dat er een ajaxied in het strafschopgebied omgejenst wordt, daarna de reactie van F. de Boer en consorten.. één en al dierlijke agressie, niets meer en niets minder.

    Wesley Sneijder zij het voor de WK finale al 'in deze wedstrijd mag alles', nou dat hebben we geweten ook. De ene smerige overtreding na de andere.

    Dus ja.. rotte appels zitten er in elke mand, alleen men moet bij voetbal eens ophouden het louter daarop af te doen, en eens te gaan kijken naar wat er op het veld gebeurd. Dat heeft met sportiviteit niet zo heel veel meer te doen.

    Als ik toch scheids zou zijn, zou ik niet lang meer leven denk ik, maar ik zou de eerste voetballer die het lef heeft z'n hand op te steken (als in 'wij mogen inwerpen') terwijl ie dondersbest weet dat dat niet zo is, rood geven.

    Desalniettemin Ajax en alle fans gefeliciteerd met het landskampioenschap :p
     
  13. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    En dat bepaal jij?
     
  14. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.630
    Locatie:
    Betuwe
    Het feit dat iemand fan is van een voetbalclub zal mij persoonlijk een enorme zorg zijn... Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking.
    Maar waar ik nu even ernstig tegen ageer is het blote feit dat JIJ even wilt gaan bepalen wat IK schrijf en vervolgens mijn schrijfsels afdoen als "slap gel*l?
    Wie denk je wel dat je bent?
    Hup, in de hoek (pardon: "corner") en ga je schamen!
     
  15. jesse

    jesse

    Lid geworden:
    25 jun 2006
    Berichten:
    1.153
    Locatie:
    Groot Ammers
    haha, gezellig he zo'n praatje over voetbal.
    Zo'n leuke sport dat er al niet eens meer normaal over gepraat / getypt / gecommuniceerd kan worden.

    [SCHENENSCHOPPER-MODUS]
    Wat een dom spel zeg, met zijn 20'en achter een bal aan rennen, zielig op de grond gaan liggen huilie huile doen, vooral als je nét NIET geraakt word en er nog dik voor betaald krijgen ook. (of zou het exorbitante hoge salaris van die gasten tegenwoordig juist het hele probleem zijn?)

    Ajax en "supporters" gefeliciteerd hoor,
    schoonmoeder: jammer he dat die amsterdammers de schaal hebben, als feyenoord supporter had je liever dat de pagina-grote advertentie van Arke in de Telegraaf WEL van toepassing was geweest.
    [/SCHENESCHOPPER-MODUS]
     
  16. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland
    Dat niet. Ik begrijp alleen niet waarom er niet normaal over voetbal gepraat kan worden. In mijn enthousiasme over de titel die we eindelijk weer pakken open ik een topic om medeforummers te laten weten hoe blij ik ben en geef anderen ook de kans daartoe om mijn blijdschap te delen. De eerste reactie die ik krijg is al meteen negatief, en daar heb ik dit topic niet voor geopend. Dus vraag ik/verzoek ik dringend aan de mensen om positief over de titel te praten, en niet dat gezeik over hoe kut voetbal wel niet is. Vind je het niks praat er dan ook niet over.

    En Roel, duidelijk geen voetballiefhebber, ook jij hebt het recht om te zeggen wat je wil, maar vervuil mijn topic er niet mee.
     
  17. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.821
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    Jij mag voetbal prachtig vinden.
    Maar het roept bij normale mensen gewoon veel weerstand op.
    Waar iedereen moet bezuinigen worden door de overheid diverse clubs in stand gehouden.

    Verder is het gewoon te gek voor woorden, hoeveel uur politie er verloren gaan door die gekheid.

    Ik zeg maak van al die voetbal velden vliegvelden.
    En laat die maffia die "betaald voetbal" heet verboden worden.
     
  18. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Als je een topic start op een openbaar forum (nota bene over een onderwerp wat niets met dat forum te maken heeft en waarvan je kunt weten dat de meningen daarover nogal verdeeld zijn), kun je verwachten cq heb je maar te accepteren dat er ook negatieve reacties zullen worden geplaatst. Als je dat niet wilt, kun je beter op een forum voor Ajax-fans gaan posten.

    Om maar even aan te geven aan te geven hoe jouw redenering op je eigen topic kan worden toegepast:
     
  19. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland
    Dus Bertus, jij zegt dat ik geen normaal mens? Wie ben jij om dat te zeggen, aleen omdat ik van voetbal hou? Komop man denk es na je praat nu zelf als het volk wat jij voetbalfans noemt, overigens noem ik die mensen die rellen bij bijvoorbeeld huldigingen hersenloze weekdieren. Voetbal heeft nou eenmaal 10x zoveel problemen doordat er ook 10x zoveel mensen in geintreseerd zijn en het volgen. Kijk naar de emotie van al die fans en van het hele team van Ajax, dat maakt alles goed bij mij. En nogmaals waar veel mensen zijn en waar gedronken wordt ontstaan nou eenmaal ongeregeldheden, heeft geen ene moer met voetbal te maken.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  20. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.630
    Locatie:
    Betuwe
    Om je eigen onderschrift maar eens te gebruiken:

    Shut up and fly!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina