Rhelie
Forum veteraan
En nogmaals waar veel mensen zijn en waar gedronken wordt ontstaan nou eenmaal ongeregeldheden, heeft geen ene moer met voetbal te maken.
Natuurlijk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En nogmaals waar veel mensen zijn en waar gedronken wordt ontstaan nou eenmaal ongeregeldheden, heeft geen ene moer met voetbal te maken.
Verder wil ik zeggen dat iedereen die niets met voetbal heeft of een hekel aan ajax heeft lekker zn mond moet houden in dit topic, het is de bedoeling dat ajax en zijn supporters hier gefeliciteerd worden, dus niet dat slappe gelul of je wel of niet van voetbal houdt.
We passen het niveau aan, voetbal is niet normaal.Ik begrijp alleen niet waarom er niet normaal over voetbal gepraat kan worden.
Ben jij één van die elf gekken diede titel die we eindelijk weer pakken
Wat verwacht je dan?De eerste reactie die ik krijg is al meteen negatief
Dan moet je het op een voetbalforum plaatsen, dan heb je een grotere kans op positief gezeik.Dus vraag ik/verzoek ik dringend aan de mensen om positief over de titel te praten
Volgens mij is iedereen vrij om waarop dan ook te reageren.Vind je het niks praat er dan ook niet over.
maar vervuil mijn topic er niet mee.
Nu kom ik niet zo gek veel meer in "de grote stad", maar in de tijd dat ik daar wél regelmatig kwam, heb ik nog nooit een bovenleiding van een tram ook maar ergens op zien afdenderen.Schaaltje vasthouden wordt inderdaad moeilijk als er ineens een bovenleiding van de tram op je afdenderd wanneer je even niet op let.
flying jesse zei:Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan alle mensen die zich beledigd voelen door mij in dit topic. Ik ben nou eenmaal een echte ajacied en supporter en ga ook al sinds mijn vierde met pa mee (toen nog in de Meer) naar Ajax. Ik kan het dan ook moeilijk verdragen wanneer ik mijn blijdschap toon en wil delen dat mensen het nodig vinden om mijn geliefde sport af te kraken. Ik ga toch ook niet tegen iemand hier op het forum die net een nieuwe rc auto gekocht heeft zeggen dat rc auto's saai en niet intressant zijn (wat ik dus wel vind) en dat de mensen die aan die sport doen mentaal gestoord zijn?
Mvg Jesse
ajax diep in mijn hart zit.
Zullen we het weer over voetbal hebben...
De normale mensen kijken thuis op tv de wedstrijd of gaan naar het stadion en vermijden de rottigheid. De tokkie’s komen op tv, nieuws en in de kranten
Gast je begint nu behoorlijk persoonlijk te worden, dus nou echt ff je muil gaan houden. Het moet wel leuk blijven hier, je hebt mij niemand hier persoonlijk zien aanvallen. Ik weet niet waarom jij überhaupt nog typt in dit topic want je hebt meerdere malen gezegd dat voetbal je geen reet intresseert, ga dan alsjeblieft lekker wat anders doen dan mij op zitten te fokken met je nutteloze irritante Posts
Je begint in een topic over kaas toch niet over aardappelen? Het gaat hier om de titel van Ajax, niet wat je wel of niet van voetbal in het algemeen vind. Punt uit