tigemoth

• Topicstarter Topicstarter koenv.w.
  • Startdatum Startdatum
K

koenv.w.

Guest
ik zoek info over de nederlandse tigermoths in dienst van de klu geel jasje

Ga eens kijken en vragen in het Militair luchtvaart museum op kamp Zeist bij Soesterberg. Volg de rijksweg A28 neem afslag 4 (Soesterberg) en volg de borden.
Een andere mogelijkheid is bij Vliegveld Lelystad. Het Aviodrome en bij Wings over Holland is heel veel moois te zien en veel informatie te krijgen.

Ga eens kijken en vragen in het Militair luchtvaart museum op kamp Zeist bij Soesterberg. Volg de rijksweg A28 neem afslag 4 (Soesterberg) en volg de borden.
Een andere mogelijkheid is bij Vliegveld Lelystad. Het Aviodrome en bij Wings over Holland is heel veel moois te zien en veel informatie te krijgen.
heb ik al geprobeerd
geen reactie

Laatst bewerkt door een moderator:
heb ik al geprobeerd
geen reactie

Hoe? Opbellen? dat zal niet veel helpen. Je moet er naartoe gaan en kijken, foto's maken en de suppoosten vragen. Zij kunnen je veel vertellen en als het niet te druk is in het museum kan je soms zelfs toestemming krijgen om dichter bij het model te komen om betere foto's te maken. Het is mij al vaker gelukt om zo foto's te maken die anders niet mogelijk zijn.
Natuurlijk kan je ook verder kunnen zoeken op het internet, ook daar is veel te vinden. Dus niet wachten tot anderen het "werk" voor je gaan doen maar zelf aan de slag. ;);)

Kijk eens op google en tik dan in Tiger Moth, zoek dan alleen op pagina`s uit Nederland en je bent de hele dag zoet met de gevonden informatie.
Ga inderdaad ook eens kijken op Kamp Zeist, het is zeker de moeite waard en om je ouders om te praten kan je zeggen dat het gratis is (ook parkeren), drinken en eten is lekker betaalbaar en je bent de hele dag bezig.
Groetjes Ton...

Had tiger moth even ingetikt op google, en dr ging een wereld voor me open ;).
Inderdaad is vooral het militaire luchtvaartmuseum in Soesterberg een aanrader. Mensen kunnen je daar goed informeren over dergelijke vliegtuigen (hou normaal nooit van rondleidingen, maar hier was t erg leuk ;)). Overigens kan je de moeite besparen op de site te kijken, want daar staat geen inhoudelijke informatie over de tiger moth (heb ik alvast voor je gedaan :mrgreen: ).
Aviodrome kan ook inderdaad, maar opzich redelijk prijzig..

Succes met je zoektocht ;)! Waar is t eigelijk voor? Puur nieuwsgierigheid :mrgreen:

Groeten,

Ruben

Had tiger moth even ingetikt op google, en dr ging een wereld voor me open ;).
Inderdaad is vooral het militaire luchtvaartmuseum in Soesterberg een aanrader. Mensen kunnen je daar goed informeren over dergelijke vliegtuigen (hou normaal nooit van rondleidingen, maar hier was t erg leuk ;)). Overigens kan je de moeite besparen op de site te kijken, want daar staat geen inhoudelijke informatie over de tiger moth (heb ik alvast voor je gedaan :mrgreen: ).
Aviodrome kan ook inderdaad, maar opzich redelijk prijzig..

Succes met je zoektocht ;)! Waar is t eigelijk voor? Puur nieuwsgierigheid :mrgreen:

Groeten,

Ruben
`
het is voor 3 dingen mijn werkstuk
een vrije vlucht model
een statish model

Back