Tigermoth foto verzamel draadje

Er zijn inmiddels al heel wat depon tigermoths gemaakt. Post in dit draadje de foto van jou moth. Dan krijgen we een leuk ovezicht hoeveel er zijn, welke kleuren er zijn en welke maten.

Voor een bouwdraadje kijk hier: BOUWTIPS

Mijn 80 cm tigermoth:
IMG_5138.jpg

IMG_5147.jpg

IMG_5243.jpg

en een filmpje van een vlucht er mee...:
A tribute to the Tiger Moth

Laatst bewerkt:
Deze hoort denk ik in het foto gedeelte van het forum?
Mooi mothje trouwens!
Ik heb ook nog een mothje liggen, alleen heber nog geen geld voor over om hem vliegend te maken... (dan wil je dit, dan wil je dat kopen... weetjewel)

Ja,
Dat zijn mooie foto's Aschaake

Ik kan hier mijn snor niet drukken denk ik, dus dan maar twee foto's van mijn huidige vloot.

Let op hoe creatief ik ben met decoreren :mrgreen:

s2.jpg

s3.jpg

Bram: kom maar op met die vitrine-moth :D

Dirk

Moth met floats ...

deze hoort toch in de lucht net boven het water, en niet in een vitrine :thumbsup:

Ja zeker, alleen heeft de eigenaar koudwater vrees :mrgreen:

Nu heb ik een gerucht gehoord dat ie misschien naar de eerstvolgende watervlieg-meeting gaat, dus wellicht dat er toch een kans inzit dat de Mini-moth met floats daar de lucht in gaat :rolleyes:

Grtz,
Menno

ff nieuwschierig ... wanneer is dat en waar?

(in de hoop dat ik dan tijd kan maken om eens te gaan kijken, lijkt me heel mooi om te zien)

oef die is mooi afgewerkt...waarmee heb je hem afgewerkt?

Vinden mensen het gek dat ik daar niet mee durf te vliegen... De vorige was 87 keer gerepareerd en leverde ongeveer 1 minuut en 23 seconden vliegtijd op. Verdeeld over 87 vluchten... Juist eerste vliegtuig en geen ervaring :thumbsup:

Afgewerkt... Heb graupner spuitverf (was depron geschikt) gebruikt voor kleuren. Vervolgens gelakt met glitsa op waterbasis. Die gele rommel bleef maar los komen. Daarna met signaal stickers van de bouwmarkt de decals geprutst (bij gebrek aan beter, was vakantie).

Toevallig had iemand op camping verfpotjes bij zich en heb zwart en zilver gebruikt omdat er tijd over was ;)

grtz

b

Ja zeker, alleen heeft de eigenaar koudwater vrees :mrgreen:

Nu heb ik een gerucht gehoord dat ie misschien naar de eerstvolgende watervlieg-meeting gaat, dus wellicht dat er toch een kans inzit dat de Mini-moth met floats daar de lucht in gaat :rolleyes:

Grtz,
Menno

Grappenmaker... :mrgreen:
Zal 's proberen de kist weer vlieg klaar te maken. Had de setup nodig, maar wellicht lukt het. Geen gekke suggestie.

b

PS heeft eenmaal gevlogen bijna 45 seconden (absoluut record), maar na een reparatie durf ik niet meer ;))

Back