Tijd voor iets nieuws: .50 klasse benzine!

Discussie in 'Brandstof specifiek' gestart door brutus, 16 feb 2015.

  1. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    Goede (werk) vakantie
     
  2. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.972
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Nee.... écht vakantie dit keer....

    Geen gesponsord verblijf op een van de luxe jachten van de baas....

    Groet, Bert
     
  3. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    :cool:Geniet ervan samen met je wederhelft....;)
     
  4. floriske.nl

    floriske.nl

    Lid geworden:
    12 feb 2014
    Berichten:
    1.426
    Locatie:
    Oirschot
    Fijne vakantie Bert!
     
  5. Heli-Uwe

    Heli-Uwe Forum veteraan

    Lid geworden:
    9 apr 2012
    Berichten:
    9.940
    Locatie:
    Leidschendam Zuid-Holland
    ook van hier:

    fijne vakantie Bert !

    Groet
    Uwe
     
  6. jdejager

    jdejager

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    413
    Locatie:
    Doornspijk
    Veel plezier Bert!
     
  7. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.878
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Sorry hoor, maar ik vind dit echt niet kunnen! Midden in een door veel MBF-ers gewaardeerd en interessant project kun je niet zomaar vakantie nemen!

    *strijkt over hart*
    Nou ja - als je belooft heel terug te komen en meteen daarna weer verder te bouwen... vooruit dan maar!

    Geniet van je vakantie! :thumbsup:
     
  8. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.972
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Nou... mijn vrouw is heel erg dankbaar dat ik van jullie toech even weg mocht :D

    Maar anders had het toch wel stil gelegen, i.v.m. wachten op hobbyking.

    Wat me een beetje dwarszit, is dat ik een ontsteking bested heb, anderhalve maand geleden (ruim zelfs) en dat ik sinds zeer kort, dat item niet meer terugvind op de HobbyKing listing....

    Ik zie uitsluitend nog maar 2-cylinder ontstekingen, geen 1-cylinder....

    Is dat raar? Moet ik me nu zorgen gaan maken?

    Nou ja, tot ik weer terug ben, kan ik er toch heel weinig aan doen....

    Groet, Bert
     
  9. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.878
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
  10. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.972
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Daar zit de verkeerde bougiedop bij.... en nu is die wel te vervangen, maar dan is het sop de kool niet waard...

    Groet, Bert
     
  11. AHoogendijk

    AHoogendijk PH-SAM

    Lid geworden:
    24 mei 2012
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Krabbendijke
  12. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.972
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Nou, normaal als je in je bestelling kijkt en je klikt op de link van het betreffende artikel, kom je in dat item terecht.

    Nu niet, maar op de algemene pagina, en daar zie ik hem niet....

    De link die je geeft, laat alleen maar ontstekingen zien met "grote" bougiedoppen, niet met de gloeiplug-size 1/4-32 bougiedopjes...

    Dus ik maak me nog steeds zorgen....

    Groet, Bert
     
  13. AHoogendijk

    AHoogendijk PH-SAM

    Lid geworden:
    24 mei 2012
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Krabbendijke
    Je kan het via de chat eens navragen.

    Dan zoeken ze het meestal wel even uit

    Groeten

    Arie
     
  14. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.972
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Reeds gedaan, maar dan krijg je alleen maar algemene antwoorden:
    De vraag was: ik zie de ontsteking niet meer in de listing staan en de link naar het artikel is dood. Antwoord: als een onderdeel niet op voorraad is word uw bestelling vastgehouden tot alles binnen is.

    Vraag: is dit artikel door HK geschrapt uit het programma? Antwoord: geen reactive

    Vraag: kunt u bevestigen dat dit artikel door HK bij de fabrikant bested is en is er een richtdatum voor de levertijd? Antwoord: normaal duurt het 14 tot 30 dagen voor de levering....

    M.a.w. geen enkele bevestiging dat het artikel nog leverbaar is, Geen bevestiging dat HK een inkooporder gedaan heeft, geen enkele richttijd, eigenlijk gewoon volkomen nutteloze informatie...

    Ik denk dat HK toch wel voor mij zijn langste tijd gehad heeft... ze beginnen nog erger te zijn dan de gemiddelde LHS: Niet op voorraad en we weten niet hoe lang het duurt....

    Groet, Bert
     
  15. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    ik denk ook dat dit exact is waar je rekening mee moet houden als je bij hk of tegenwoordig de meeste modelzaken wat besteld..

    is het niet op voorraad, ga dan maar verder zoeken.
    meestal weten ze niet wanneer het komt. of het in het geheel nog komt.

    Voor mij zijn al een hoop zaken afgevallen op die manier..
    er zijn er nog een paar die gewoon ff bellen als het toch niet op voorraad blijkt, dan kom je er wel uit.
    maar er zijn er zat die je gewoon maanden laten zwemmen.
     
  16. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.972
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Ja, maar daar heb ik nu juist zo'n schijthekel aan: iedere keer te moeten zoeken naar een zaak die het gevraagde item heeft....
    Ik geef heel sterk de voorkeur aan alles op een plek te kopen....
    Iedere keer afwachten wat voor service je nu weer gaat krijgen vind ik bijkans nog erger dan lang wachten maar van te voren weten dat ik lang moet wachten...

    Wachten vind ik niet erg.... maar ik wil INFORMATIE van een bedrijf waar ik wat koop....

    Groet, Bert
     
  17. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.835
    Locatie:
    Nootdorp
    Er werken daar veel mensen en ze l.llen allemaal langs elkaar heen, ik heb hetzelfde ook daar gehad. Maar er zijn er ook die het WEL weten, dus gewoon mailtjes blijven sturen Bert ;)
     
  18. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.972
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Vervelende ervaring bij "een niet nader te noemen internet RC shop uit Azie"....

    Na drie keer gevraagd te hebben waarom de reeds bestelde en betaalde ontsteking niet meer in de listing voorkwam, en drie keer te horen gekregen te hebben: "geen zorgen, zodra het weer in voorraad is, word het opgestuurd" bleek twee of drie dagen terug, dat ALLE eencylinder ontstekingen voor 1/4-32 bougies uit het programma gehaald zijn.
    Heel vreemd: de NGH 9 en NGH 17 zijn gewoon leverbaar, maar ook daarvoor is de ontsteking niet als reserve onderdeel te leveren blijkbaar.

    Voel me flink belazerd dat ze daar niet gelijk mee gekomen zijn, met dat bericht.

    Mijn pogingen om dan een NGH ontsteking te krijgen stuitten op verzet, mijn suggestive om eens bij de garantie-afdeling te sneupen naar een defect retour gestuurde NGH waarvan de ontsteking nog goed is, stuitten op weerstand, en men was wel bereid een ontsteking met een andere bougiedop te leveren, maar de 1/4-32 vervangings-bougie kappen waren wel in het programma, maar niet leverbaar....

    Ik ben er klaar mee, en ik koop NOOIT weer wat bij "niet nader bovengenoemd" bedrijf. Niet als men op deze manier met klanten omgaat.

    Daar staat dan wel tegenover, dat na cancellen van de backorder items, het pakje daarna ook in no-time binnen was (gisteren aangekomen....) Dat dan weer wel. Refund via paypal, da's ook OK... Je koopt daar alleen zo weinig voor, want het originele totaalbedrag was op de verpakking vermeld, en dus heb ik nu invoerrechten moeten betalen over iets wat niet in de verpakking zat,en dat was nu net het duurste item, met bijna 50% van de totaalprijs....

    Dus.... even kijken hoe we nu aan zo'n ding komen. Heb al een adres, maar kan momenteel van alles (hier vanuit Indonesie) maar NIET bij mijn paypal account....

    Komt wel goed, maar duurt wellicht iets langer dan voorzien.

    Baal wel als een stekker uiteraard....

    Maar ondertussen is wel mijn dochter vandaag getrouwd, en dat maakt toch de dag weer helemaal goed....

    Groet, Bert
     
  19. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    een heel naar verhaal Bert,
    maar nu eerst feest vieren......gefeliciteerd met je dochter.. fijne dagen nog daar...
     
  20. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    Gefeliciteerd met je dochter en schoonzoon! Dat ze maar een mooi leven samen mogen hebben. Indonesië zeg je? Ik ben nog steeds een beetje jaloers...

    Steven.
     

Deel Deze Pagina