Tijdelijke steiger

In afwachting van onze bouwvergunning voor onze steiger en berging(clubhuis) hebben we een kleine steiger gebouwd . Volgende week zaterdag gaan we de boeien in het water leggen en de afscheiding tussen het vissersgedeelte en het vaargedeelte . We hopen half augustus de bouwvergunning in ons bezit te hebben .
www.mothvzw.be

Steiger

In afwachting van onze bouwvergunning voor onze berging (clubhuis) en onze steiger hebben we toch al een kleine steiger gebouwd .We verwachten de bouwvergunning half augustus . Een hele hoop papierwerk om een houten gebouwtje te zetten van vier op vijf meter en een steiger van tien meter . Als het dan nog goedgekeurd word is het geen probleem .

Ja , nu nog wel maar het is de bedoeling in de nabije toekomst dat de vissers niet op het gedeelte van de modelbouwers kunnen door een nog te plaatsen afscheiding , lees omheining . Omgekeerd zal dat ook het geval worden voor ons modelbouwers . We willen de huidige vrede koesteren .

Was het de bedoeling dat dit werd gepost als reactie op een bestaand topic? Zo ja, welke? Dan voeg ik het samen, ik heb het idee dat je met deze post geen nieuw topic wilde beginnen. Correct me if I'm wrong.

Ja , nu nog wel maar het is de bedoeling in de nabije toekomst dat de vissers niet op het gedeelte van de modelbouwers kunnen door een nog te plaatsen afscheiding , lees omheining . Omgekeerd zal dat ook het geval worden voor ons modelbouwers . We willen de huidige vrede koesteren .

Dat zal dus niet mijn lokatie worden...potsamme...hou niet van afscheidingen en vredesbedoelingen die nooit goed gaan.

Succes dan maar met je buren vissers !!

Hallo Alexzzz , in een vroegere mail heb ik de start met een nieuw vaarwater reeds bekent gemaakt . Dit is gewoon een vervolg daarop om iedereen te laten weten dat we niet zijn stilgevallen nu dat we eindelijk een vaarwater hebben . Het is wachten op de nodige vergunningen en daarom kunnen we niets ondernemen .
Groetjes

Dat zal geen probleem zijn want er zijn nog geen vissers op de vijver waar wij varen . Maar het is wel de bedoeling van de eigenaar dat er occasioneel eens gevist zal worden en dit op vastgestelde plaatsen voor de vissers en anders kunnen ze opkrassen voor hem . Wij hebben momenteel een huurkontrakt voor vijf jaar met een optie voor nog vijf jaar die enkel door ons kan gestopt worden . Ik heb in het verleden al te veel meegemaakt als voorzitter van een club en wou 100% zekerheid hebben deze keer . En deze hebben we nu .
Groetjes
Ronny

Hallo Bolle , leuk alternatief maar wij wachten wel even op onze vergunning . Ik denk dat die pontons ook niet goedkoop zijn en het is voor iedereen een beetje crisis , ook voor de verenigingskas .
Groetjes

Vandaag hebben we onze boeien in het water geplaatst en de afscheiding met de rest van de vijver . Daarna nog een paar uurtjes gevaren . Leuk om eindelijk op onze eigen vijver te kunnen varen.

HéHé , ik wist niet dat het zolang duurde alvorens men zijn vergunning krijgt om een steiger en een clubhuis te zetten . Van 13 april aangevraagt en nog steeds niets . Wel is geweten dat het al is doorgestuurt naar stedebouw in Antwerpen , dat wil zeggen dat er het voor Gemeente geen probleem is . Inmiddels varen we al duchtig en wachten we af .
www.mothvzw.be

JAAAA , de vergunning is er . Eindelijk kunnen we de steiger aanleggen en ons clubhuis dat geleverd word op 17 augustus plaatsen . Wel moeten we wachten tot 5 september alvorens we mogen beginnen , moest er intussentijd vanuit Brussel toch nog meer onderzoek dienen te gebeuren !!!!!!????
Héhé , die papiermolen , daar word je hier in belgie zot van . En dat om een steiger van 10 meter aan te leggen en een tuinhuis van 20m² te plaatsen .

Ziezo , onze steiger is af . Wegens het verschil in waterstand in de winter en zomer hebben we hem in twee verschillende hoogte's gemaakt waardoor we steeds onze modelschepen gemakkelijk in het water kunnen plaatsen . Nu kunnen we ook een begin maken met het maken van een scheepslift om grotere en zwaardere modelschepen in het water te zetten .
Op zaterdag 13 oktober hebben we met zen allen afgesproken om het clubhuis te plaatsen . Dit is een groot tuinhuis met de volgende afmetingen : 5,05 meter X 3,85 meter en een overstekend dak vooraan . Er ligt al een betonplaat waarop we kunnen bouwen en de elektriciteit ligt ook al ter plaatse . Deze is zeker zwaar genoeg voorzien namelijk 240Volt en 32Ampere . Eens het clubhuis staat gaan we verder met het inrichten en plaatsen van verlichting. Nog werk genoeg deze winter .
www.mothvzw.be
Groeten
Ronny

Het clubhuis is momenteel ook al geplaatst .We gaan deze winter en het komende voorjaar nog bezig zijn met het inrichten van ons spiksplinternieuw clubhuis . Eerst nog een houten vloer erin en dan wat kasten en een werktafel . Tafels en stoelen zijn reeds in ons bezit . De elektriciteit gaan we ook nog aanleggen met de nodige stopkontakten en verlichting . Natuurlijk mogen we de koffiezet en waterkoker niet vergeten .
Geintresseerden zijn altijd welkom na een mailtje of een belletje (zie website)
www.mothvzw.be

Back