TIM-Challenge februari 2013 (Tamiya M-chassis)

De stichting RC-Promotie organiseert in samenwerking met M-auto magazine voor het tweede jaar op rij de Tamiya International Mini Challenge (TIM-Challenge), een wedstrijd waarbij serieus veel plezier kan beleeft worden door iedereen met een Tamiya M-chassis en dit jaar mogen alle soorten chassis gebruikt worden, dus van M-01 tot M-06!

Meer informatie en inschrijven voor dit evenement op 22-24 februari via:

TIM-Challenge

Home

Al ingeschreven!
Heel leuk evenement, vorig jaar ook mee gedaan. Hopelijk dit jaar nog wat meer inschrijvingen. Ik heb er veel zin in!
Robert, dat leasen komt toch wel goed? Mijn tweede auto heb ik waarschijnlijk ook al ter lease aangeboden aan een rijder (Tim, what's in a name ;-) )
Tot dan!!

Martijn

….. een wedstrijd waarbij serieus veel plezier kan beleeft worden door iedereen met een Tamiya M-chassis en dit jaar mogen alle soorten chassis gebruikt worden, dus van M-01 tot M-06!!!......

…..Het zou leuk zijn als er veel deelnemers komen! Ik heb er iig zin in!!!!.....Nog een beetje promo: …!!!...

En een goede zet om ook dit keer ook de RWD modellen toe te laten..zoals de M-04 en de M-06…rondom M-grips schijnt een stuk beter te rijden op tapijt, voor wat ik mij heb laten vertellen, dan op asfalt, dus dat is geen reden om niet te komen…:D..!!!

Ga dit jaar voor het eerst meerijden, ben benieuwd hoe de M05 over het tapijt heen gaat. Hoe zit het eigenlijk precies met de banden, wanneer is een M-grip 'versleten' en komt ie niet meer door de keuring heen? Of mag je net zo lang met vlak gereden profiel rijden als je zelf wil?

Je mag net zo lang door rijden totdat de band kapot is. Als de insert er nog niet doorheen komt is het goed.

Zie dat de heats en de finales 7 minuten duren.
Was toch vorig jaar 8 minuten heats en 10 minuten finales??
Dit zouden we nu ook kunnen doen, mits er geen 75 deelnemers zijn.
Lijkt me leuker voor alle rijders. Hoe meer rijtijd, hoe beter.

MyRCM[1]=com&dFi=RC-Promotie&dId[E]=10838

wedstrijd is online op MyRCM.
Logo wordt nog aangepast. ( is nu aangepast)
Zal, als ik gegevens heb, de al ingeschreven deelnemers ook daar online zetten.

Laatst bewerkt:
Ja goed idee Hugo,
Er kan dan ook gekozen worden voor bijv. een TT01 klasse, blijf je in de makkelijke instapklasse en het merk Tamiya

Groet Robert

Dacht ik ook Robert.
Maar das aan de organisatie
Misschien iemand een mailtje met de vraag aan ze sturen?

Importeur verloot M-chassis onder deelnemers

Van de Tamiya importeur RHI hebben we zojuist te horen gekregen dat er onder de deelnemers die zich voor 15 februari inschrijven voor de TIM-Challenge, een Tamiya M-chassis verloot zal worden, schrijf je dus snel in voor dit gezellige fun/raceweekend!

Kijk voor meer info op:

Rapid-Hobby-Import

Back