Timing brushless Alpha

Goedendag,

Ik ben mijn nieuwe esc aan het inregelen en nu is mijn duits wel aardig, maar dit is wel een beetje te lastig voor mij. Dus vandaar dat ik hier wat kom vragen.

Ik heb een brushless 35A 1290 RPM/V 14 Polen van het merk Alpha (Hype) en nu vraag ik me af wat de timing moet zijn. 0 - 15 - 30 graden. Ik heb geen idee.

Misschien vraag ik wel naar de bekende weg, maar ik vraag het toch :)

Wie kan mij verder helpen. En ik heb eventueel nog meer vragen over de instellingen.

Anlaufverhalten? Dat is zoiets als hoe snel de motor op moet toeren?

Abschaltverhalten? Dat zal zoiets zijn als aftoeren?

Gr. Ronald

Als ik de vertaling even niet weet probeer ik altijd: Yahoo! Babel Fish - Vertaling van Teksten en Webpagina’s

Hiermee kun je van allerlei talen een redelijk platte vertaling krijgen, niet altijd perfect, maar het geeft een aardig beeld van de richting waarin je het moet zoeken.

Dit geeft Babelfish aan:

Anlaufverhalten - Starting behavior

Abschaltverhalten - Switching off behavior

Hopelijk kun je hier verder mee. Succes!

Groeten,

Johan

Ps. die site heeft ook een mogelijkheid om een complete website te vertalen, gewoon de URL invoegen.

Hey,

Thanks voor de reacties. Het is een buitenloper. En met die vertaling kan ik wel wat idd. En nu rest mij de vraag wat ik met de timing moet doen van die buitenloper. Ik heb net de maiden gehad en ging goed. Bijna vertikaal met een EGP :D Nu alleen nog de ailerons wat ruimer zetten voor het rollen, wat nu niet lukt. Dus iemand die wat weet van de timing van zo een motor.

En nog een vraag, men spreekt over vermogen van een brushless altijd over het vermogen of de stroom. Dus Watt en Stroom. Nu heb ik dus een 35A. Nu heb ik op school geleerd dat P= U * I, P is dus 11,1 * 35 = 388,5 Dus ik kan er van uitgaan dat het 388,5 W is?

Mooi vliegweer trouwens vandaag..

Ronald

Er van uit gaan kun je pas wanneer je het hebt over gemeten waarden. Dus eerst de spanning en stroom meten en dan kun je het opgenomen vermogen uitrekenen.

Back