Kees,
Even ter controle: Je bedoelt een Kira 480-34?
Weet je zeker dat je een 5.2 vertraging hebt, als ik een beetje nareken lijkt een 4.2 vertraging meer overeen te komen met je huidige waarden.
Edit: zie net je volgende reply, daar spreek je over 670W terwijl je 2 posts eerder 825 noemt???
Welke accu's gebruik je trouwens?
De Timing wordt meestal in low, medium en high afgesteld, of in graden.
Normal, slow en hard klinken meer als de startup-speed. Die mag op fast.
In dit geval: Timing low, startup Fast, Brake Hard.
Wordt de motor al warm cq heet met dit vermogen?
Mark, een 3400kv motor op 5s maakt ongeveer: 3400 x 5S x 3.6 x 0.8 = 49000rpm.
Op 5S met een goed afgestemde prop blijf je net onder de 60K rpm. Daarbij zou ik eerder aan een 11x8 oid denken dan aan een 10x10. Met het relatief beperkte vermogen tov de grootte en het gewicht van de Parabola, zul je vooral trekkracht nodig hebben, heel veel vermogen investeren in een hele hoge pitch speed heeft niet zoveel zin.
Zou je graag nog een gedachte meegeven. Waarom zou je dit motortje (144gr- mag je tje noemen toch?) tot zijn uiterste grens en waarschijlijk zelfs eroverheen belasten? Kans dat hij stuk gaat is aanwezig. Als je deze motor nou eens verkoopt, er een leuk bedrag voor vangt en een Kira 600-38 aanschaft? Die kost +-200 euro, trek daar vanaf wat je voor de 480 motor vangt, zijn de kosten al wat beperkter. Je hebt dan een degelijke motor, die bij de kist past, die je rustig tot 3kw kunt belasten als je zover bent, zonder hele hoge motortemperaturen en alles op de grens zoals met de 480 zal gebeuren.
(ergens boven de 5kw rookt hij wel op, dat hebben we zaterdag kunnen zien, dus je hebt een ruime marge)
Is even 2 stappen verder maar is nu het moment om bij stil te staan...
Groet,
Gerben