Tingeling Tingeling UPS aan de deur WOW WOW

Zo daar belde UPS ff aan de bel en wat denk je, Yes een DOOS en geen doosje een DOOS dus!!!!

En wat zat er in die DOOS kwijl kwijl kwijl en geniet van de foto`s zou ik zeggen.

400046jl1.jpg

400047em5.jpg

Mooi he !!!!!!

400049ua3.jpg

Kwijl kwijl kwijl

sv00042ap8.jpg

Kijk je uit voor je toetsenbord ??

400048jm5.jpg

En wat komt er uit die DOOS jaja een 4cil 4T 52cc motor gaaf he, ja precies daarom heb ik hem ook gekocht.
En nu je toetsenbord schoon maken graag hihihi.

Ik ben er een Pipercup Clipped Wing schaal 1/2,5 voor aan het maken en dan in de originele blauwe kleuren gaaf he, juist dat vindt ik ook dus.

SIGRC47.jpg

Maak je wel weer ff je toetsenbord schoon!!!!

Vriendelijke groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Had even gezegd dat je zoiets zocht. Ik had nog een nauwelijks gebruikte voor een redelijk bedrag weten te liggen.
Mooi blok, dat wel.

@Micropuller

Had even gezegd dat je zoiets te koop had!!!

Maar misschien wil ik er wel 1 bij ???????

Laatst bewerkt:
hehe, Micropuller, vertel verder zijn vast wel meer geinteresseerden naar zo`n blokje.

Mooi Spul Jaap :yes:

@ Jaap:
Idd een erg mooi motortje (het kost een paar centen maar dan heb je ook wat)
wat heb je trouwens een ouwe deurbel had minstens een ander verwacht, zoiets als : domm dingggg of was het ding dong)

Succes met de bouw van de piper hij ziet er goed uit.

Mooi ding Jaap.
Jammer dat het geen electro is.;)
En graag ook wat foto's van de bouw van de piper.

Han.

Met een goede uitlaat komt daar een parchtig geluid uit... dat is toch wel mooier dan electro.

Even Jaap een beetje pesten.
Ben de laatste maanden niet anders gewend van Jaap.

Hanvriendvanjaap.:grin:

han
niet verder vertellen hoor, maar het lijkt een 4t 4cil maar binnenin zit een elektro motor
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST

groet Martin

@Erik

Ja wij hebben een oude deurbel TINGELING TINGELING maar nu vraag ik me af of jullie wel eens een deurbel HEBBEN jihaaaaaaaaaaaa.

@Han

Tis een echte 4cil 4Takt 52cc motortje niks geen dummy, ik kom hem eerdaags wel even laten zien bij je in Epe.
Etterbakie hihihihi

@Tadango

Een goede uitlaat ??? vertel weet jij daar meer van ?? ik moet nog een uitlaat maken voor die 4cil.

@Bart

62 jaar en dan nog een brommer ?? WOW WOW toch wel opgevoerd he hihi

Ooooo, dat is dus de Jaap die die Piper gaat bouwen, ik heb de tekening gezien op de show in Nederweert en had niet gedacht dat er zo"n beer van een motor op komt.
Dus wel het kissie wat verstevigen het is wel een hoop vermogen!!!!!

En wat de deurbel betreft maak een haagse bel Teringgggg

Ooooo, dat is dus de Jaap die die Piper gaat bouwen, ik heb de tekening gezien op de show in Nederweert en had niet gedacht dat er zo"n beer van een motor op komt.
Dus wel het kissie wat verstevigen het is wel een hoop vermogen!!!!!

Hoi vliegman, volgens mij schreef Jaap:
Ik ben er een Pipercup Clipped Wing schaal 1/2,5 voor aan het maken

Voor de clipped Piper houd dat in 8.66meter : 2.5 = 3.47 meter, lijkt me niet echt een kleintje, toch?? :???:

Japio, hier een paar leuke sites van de Clipped versie;

ClippedCub.com
http://www.clippedwingcub.com/

....en het motorrekke lijkt er zelf ook nog op!
N71370_C90.jpg

Grtz,
Gerald

Hey pado-Jaap ;);):p
Hoe staat het met de bouw van je piper?? heb allang geen foto's meer gezien (en in de chat box van Han is het ook maar stil). Of ben je te druk met andere projecten :rolleyes:

groetjes

Back