Tip figuurzaag

TITA

In Memoriam
Hoi jongens,

Hier een tip bij de Aldi voor 39 euro.
Een prof. figuurzaag.

afb2046.jpg

Bedankt, zat net over de aanschaf na te denken. :D
Ga er morgen één halen :!:

Bij de 2 door mij bezochte vestigingen waren ze met een half uur al uitverkocht. Als iemand er voor mij nog een kan kopen betaal ik je iets meer voor de moeite...

Pa heeft de laatste uit de 2e winkel, 1e was al uitverkocht...

Sorry Rob!

Hij is bij de Aldi maar een week geldig.

Ik heb hem nu in gebruik en doet het heel goed, hij is heel
stabiel en zwaar.

Hier ook al de laatste

Ik heb er net nog een kunnen krijgen, was ook al de laatste helaas....

Mazzeltje dus dit keer, bij eerdere leuke aanbiedingen was ik steeds te laat. Bedankt voor het melden! :P

Volgend jaar komt ie wel weer, ik heb er ook een, die is ook een aantal jaren geleden bij de aldi gekocht:)

Probeer het eens in een ander dorp of zoiets, daar heb je meestal nog kans dat ze daar nog te koop zijn.

Ik heb er vandaag nog een gehaald... er stonden er volgens mij nog een stuk of 10. (In Roosendaal, de vestiging aan de boulevard.)

Inderdaad een mooi stukje gereedschap voor dat geld.

Groeten,

Figuurzaag gaat morgen weer in het assortiment.
Doen alle machientjes het nog die vorig jaar gekocht zijn??
Anders staat er binnenkort ook 1 bij mij in de garage.. :wink:

Mathijs

Zijn we eigenlijk al weer een dag te laat, ging gisteren al van start :cry:. Hoop ik maar dat iedereen alleen oliebollenmeel ging kopen...

Hé dat zie ik nu pas!! Het is een ander type!!
En hij is 5 euro goedkoper!!(hij ziet er moderner uit..) Heeft de oudere ook zo'n "professioneel stofblaassysteem"??

Mathijs

Ik zag de aanbieding van de figuurzaagmachine vandaag in de krant, en ben van plan er morgen een te halen, als er nog iets te halen valt in ieder geval :(

Misschien een beetje offtopic maar Aldi heeft ook een aanbieding voor een electrische handschroevendraaier voor de fantastisch lage prijs van 5,99 Euro 8O
Misschien dus ook wel interessant voor op het veld ;)

Ik heb beide gehaald, nou nog ff kijken of de kwaliteit aan de verwachting voldoet...

Hier bij de Aldi in Groningen (Overwinningsplein) stonden er ook nog een stuk of 6. 8O

Back