[Tip] Lagers Typhoon 6-3dD (nu met leuke video!)

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Amstel76, 7 jun 2006.

  1. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Net even mijn Typhoon motor uit elkaar gehaald omdat de lagers net erg lekker meer waren. Het hele huis afgespeurt naar iets waar dezelfde lagers in zouden kunnen zitten maar niets gevonden natuurlijk. Bij het inspecteren bleek dat alleen het voorste lager niet goed meer was, dus deze krijgt veel meer te verwerken als het achterste lager. Nu heb ik het voorste en achterste lager omgedraaid en de motor klinkt weer als nieuw.

    Leuk als tijdelijke oplossing natuurlijk voor als je snel weer wilt vliegen, feit is natuurlijk wel dat ik even op zoek moet naar een nieuw setje lagers.
     
  2. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Wat zijn de maten van die lagers? Zoek eens in sommige computerventilators.
     
  3. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Dat is inderdaad een goeie tip Theo, gaan we morgen eens bekijken. Vanavond trouwens nog even lekker gevlogen en klonk weer als nieuw.
     
  4. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Ik bedacht me op eens dat ik nog een leuke video had van een paar dagen geleden, met kapotte lagers dus. Geen muziek erachter zodat jullie goed kunnen horen hoe een 6-3D nu klinkt met kapotte lagers, het lijkt wel een koffiemolen :lol:

    Klik hier voor de video.....
     

Deel Deze Pagina