Ik vlieg al weer een tijdje model.
Wie heeft er ook nog met tip-tip of 1-kanaals apparatuur gevlogen?
Wie heeft er ook nog met tip-tip of 1-kanaals apparatuur gevlogen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, wat dat betreft is het net RC.... :idea:Halmar zei:lijnbesturing is wel geinig.
Even een misvatting wegwerken :teacher: : LB is nooit tip-tip maar altijd al full proportional geweest en zelfs met force-feedback. Het was (en is) z'n tijd ver vooruit.... :wink: Als LB hard gaat is het bijna altijd speed of teamrace. Ik houd het maar bij kunstvlucht, da's voor de rustige :turn-l: artistiekelingen... http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=10228&postdays=0&postorder=asc&start=0piet zei:heb het vroeger wel veel gezien, het lijnbesturen, ging verschrikkelijk hard.
ben ook nog van het jaartal dat gepoogd heeft om zelf z'n zender en ontvanger te bouwen, waren bouwpakketten, hoe het heette weet ik niet meer maar het is danig mislukt,werkte met drukknoppen en servo's van graupner, vol links en vol rechts geen tussenweg.
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar. Gallopping Ghost is een systeem waarin de roeren in een fluttertempo tussen hun uiterste standen heen en weer bewegen. Door de puls-pauze verhoudingen te varieren kon je de effectieve roeruitslag prima -en proportioneel!- regelen.Aad zei:Hallo
Ik heb nog wel eens iemand met "Galopping Gosth" zien vliegen dat is met zo'n speeldoos harpje er in, kom je dat bekend voor?