Tips gevraagd

• Topicstarter Topicstarter woter
  • Startdatum Startdatum
W

woter

Guest
ik zoek revell modelbouw.
ik ben beginner.
welk niveau raden jullie mijn aan.
groetjes wouter

Zou niet een te laag niveau pakken, daar ben je namelijk zo mee klaar, zou gewoon niveau 4 of 5 pakken, de onderdelen die je dan te moeilijk zou vinden kun je altijd nog weglaten (neem aan dat dit de allerkleinste tierlantijntjes zullen zijn) en zet het model altijd eerst in elkaar voordat je het schildert, geeft anders een enorme troep.

Als ik jou was zou ik met een niveau 3 beginnen. Dat is niet te moeilijk. De hogere niveaus zijn in mijn ogen wat duurder. Misschien ligt het je wel helemaal niet. Loop in ieder geval niette hard van stapel zoals mij:P

Neem in ieder geval je tijd.

Zou niet een te laag niveau pakken, daar ben je namelijk zo mee klaar, zou gewoon niveau 4 of 5 pakken, de onderdelen die je dan te moeilijk zou vinden kun je altijd nog weglaten (neem aan dat dit de allerkleinste tierlantijntjes zullen zijn) en zet het model altijd eerst in elkaar voordat je het schildert, geeft anders een enorme troep.

hoezo eerst in elkaar zetten en dan schilderen:confused::confused::confused: als je dat doet kun je een heleboel niet netjes meer verfen omdat je er simpelweg niet meer bijkomt. dus eerst alle kleine onderdelen in het rek verfen en pas plakken. en de groote stukken bij voorkeur airbrushen

Ik ben het met fenderdude eens hoor,

In je handleiding staat eigenlijk al wat je moet verven in het begin. In 9 van de 10 gevallen begin je met de cockpit en na een tijdje de wielen etc. Dat zijn de stukken die je in het begin moet verven want daar kom je anders nooit meer bij.