Ik denk eraan om eventueel een digitale videocamera te kopen. Dit moet zeker geen professioneel ding zijn en zal ook niet dienen om op RC modellen te plaatsen.
Dus gewoon om de leuke momenten met het zoontje vast te leggen.
Maar nu zie ik prijzen voorbijkomen van 125 euro tot +1000 euro, resoluties van 0.47 megapixel tot 8.5 Megapixel en zoomfactoren van 10x tot 37x.
En het lijkt dat de prijs niet altijd meegaat met een hogere resolutie of zoomfactor.
Dus de vraag: waarop moet ik zoal letten? Welke resolutie en zoomfactor zou ik zeker moeten nemen.
De winkel waar ik reeds eens ben gaan zien heeft enkel het merk Canon.
Alle tips zijn welkom.
(PS. ik heb wel een digitaal fototoestel maar de filmpjes die je daarmee maakt zijn niet echt van een grote kwaliteit.)
Dus gewoon om de leuke momenten met het zoontje vast te leggen.
Maar nu zie ik prijzen voorbijkomen van 125 euro tot +1000 euro, resoluties van 0.47 megapixel tot 8.5 Megapixel en zoomfactoren van 10x tot 37x.
En het lijkt dat de prijs niet altijd meegaat met een hogere resolutie of zoomfactor.
Dus de vraag: waarop moet ik zoal letten? Welke resolutie en zoomfactor zou ik zeker moeten nemen.
De winkel waar ik reeds eens ben gaan zien heeft enkel het merk Canon.
Alle tips zijn welkom.
(PS. ik heb wel een digitaal fototoestel maar de filmpjes die je daarmee maakt zijn niet echt van een grote kwaliteit.)