tips voor een trailer

Discussie in 'Model truckers' gestart door master of disaster, 14 mrt 2007.

  1. ik heb pas een tamiya globe liner truck gekocht die is al klaar en rijdend moet aleen nog een beetje worden aangepast paar kleine dingetjes maar nu wil ik uiteraad ook nog een trailer er bij aleen wat mij erg tegen valt is het aanbod en aangezien bij de club waar ik bij zit van elk standaard model al minstends 3 van rond rijden en ik niet nummer zoveel met het zelfde model wil zijn vraag ik mij erg af

    zijn dr geen kant en klare trailers te koop die passend zijn voor tamiya truck dus schaal 1:14 die je aleen ff in elkaar hoeft te bouwen maar die niet door tamiya op de markt gebracht worden door tamiya of carson dus wel passend maar toch iets vernieuwends iets apparts net zoals die daf cabine die hier op het forum staat voor tamiya trucks want tamiya komt wel met een scania en dus heeft in no time een grote groep mensen zo'n scania en dan is die daf toch net even wat uniker ik weet ook dat carson met een dieplader en een zeiltrailer komt maar ook dat is me eigelijk weer iets te standaard en die zijn ook nog eens afschuwlijk duur uit gevallen

    dus als iemand nog iets weet hoor ik het graag


    en anders zat ik nog aan zelf bouw te denken aleen vraag ik me af hoe je zo iets kunt fixen dat het ook nog mooi lijkt en goed werkt allemaal

    als eventueel iemand iets zelfbouw te koop heeft dan hoor ik t ook graag wie weet heb ik dan wel intresse





    aleen zal het nog wel even duren voor ik definitief over ga tot kopen want eerst op de intermodelbou in dortmund kogellagerset lrp truckregelaar lrp truck motor en meschien een carson vertrager dr bij en dan moet ik nog een acculader en accu's stickpack en sadlepack aanschaffen dus kan voorlopig de lol nog op maar al vast vooruit orienteren is natuurlijk nooit verkeerd dan weet ik tegen de tijd dat ik definitief een trailer ga aanschaffen tenminste wat dr zoal voor mogelijkheden zijn een ding is zeker en dat is dat die trailer dr voor het eind van het jaar komt
     

Deel Deze Pagina