tips voor rolkooi savage (zelfbouw)

Eens....

Moet ook niet te negatief worden, op zich prettig als iemand zijn kennis met je deelt. Kunnen we allemaal wat van leren.....voor de één hoe het niet moet en voor de ander hoe het wel moet.

In elk geval bedankt voor je input Nitro, ik ga zelf ook een rolkooi maken alstie af is, zal ik een foto plaatsen.

Mzzl Sjaccqq

Is inderdaad niet mooi, en ook zonde dat de kap er niet meer op kan want dan zie je die rolkooi echt altijd, maarja als het helpt waarom niet :lol:

een likje verf kan ook al wonderen doen !
misschien kan je op die basis een vorm solderen zodat je er nog een vorm van een auto in kan zien
maw body van buisjes...

mja.... maar zoals die paarse kan ik het moeilijk maken want tegen dat dat afgemeten,gepast,gesoldeerd is.... heb ik al 5 savages versleten!!

mss dat ik er wel een kleurtje op leg, iemand ideeën voor alu verf?
ik heb nog een restje rode verf staan waarmee ik mijn body gespoten heb.zou dat gaan?

productrc057.jpg
Deze rolkooi heb ik overmorgen of zaterdag binnen. Het is de RC-solutions rollcage, schijnt super te zijn... Ik zal als ik hem heb hier natuurlijk mijn bevindingen posten :D Op deze rolkooi past je body dus.

ik hoop voor je dat het sterk is en als je overkop gaat het je chassis niet mee verplooit ofzo :s

maar dan moet je wss al hard overkop gaan

Haha, volgens de amerikanen is hij zeer goed, en kan hij tegen heel veel abuse... Je weet hoe amerikanen zijn, die smijten met die wagens :D, dus dat zal wel goed zitten...

1. Stel je camber in
2. Ziet er goed uit :)
3. Hij is te schoon :P

Groeten, Thomas

maar dat heb je niet echt nodig, omdat je kap erop zit kan je koelkop nooit beschadigd worden, tenzij je kap scheurt

ja uit ervaring wat ik gezien heb
kan de koelkop inderdaad kompleet afbreken met de kap erop
heb het zelf gezien

Back