tja, dat is weer eens een andere aanpak....

8O 8O 8O :D :D :D

Heel gaaf....daar kan je als echte duikboter toch de rolstuipen van krijgen. Wel geinig dat je SH3 zover kan krijgen.
'Einzigartig' is het woord...

Jos

Tja.......ik zie dit wel kunnen gebeuren tegenwoordig op de
walrussen :lol: daar kan alles, :celebrate:
Nog thans komen er dan wel kamervragen

Rob

Hoi Jan,

Twee maal brushless motoren inbouwen, en de bakboord / stuurboord duikroeren afzonderlijk aansturen met een v-mixer ertussen voor het mixen van rolroer- en duikroer- functie. Voor de benodigde flinke hoeveelheid accu's heb je dan plaats genoeg, een duiktank hoeft er dan namelijk niet meer in. Dan gaat dynamisch duiken prima...!! Ik blijf dit draadje volgen, leuke ontwikkeling....... :roll: :lol: :lol: :wink: :banana:

Niet vergeten:
Duikroeren voor flink vergroten (ongeveer 2 meter), ailerons inbouwen, duikroeren achter qua grootte ongeveer verdubbelen, vloedgaten in de romp rond uitvijlen, intrekbare wieltjes eronder (een stuk of 12), 4 Pratt & Withneyturbofans aan de "voorste duikroeren", een bordje "Boeing 474" aan beide zijden en klaar ben je!

O ja, nog vergeten: de 88mm kan er af, en de "Wintergarten" dient overdekt te worden en voorzien van een cocktailbar met aan beide zijden 3 raampjes (oude versie) of 14 (Boeing 747-300). :wink:
Zender moet dan wel een 35MC zijn...

Tof Filmpje!

Die gozer heeft er een hele rij van!
Mooi gemaakt!

Heb ze allemaal zitten kijken, je ben wel even zoet, maar gaaf!

Groeten,

Joris

Hi,

even downloaden met Orbit...en afspelen met FLV-player: kan je naar lievelust genieten vanaf je eigen harde-schijf... Heel erg interessant voor alle 'authentieke U-boat filmpjes' die ik tegenkwam..

Jos

Back