Ik heb men chassis ook zitten bewerken met een dremel
conclusies
als je je accu wilt in de lengte plaatsen moet je de servo sowieso ander monteren wat extra gepruts meebrengt
positieve kant
standard size ontvangers kunne tot helemaal beneden er mooi in , (als je dus die tunnel waar de accu inzit wegslijpt
je kan dan ontvanger plaatsen zodat de plaats waar de antenne uit de ontvanger komt naar achte ris gericht boor dan een gaatje op de bovenkant waar je je antenne door kan prullen zodat die niet langs je ESC loopt die bovenop je ontvanger moet gaan kome (en de antenne zit proper weg)
hierboven zet je dan je ESC (oh ja dat plaatje dat horizontaal in het chassis zit ook eruit slijpen)
nu kan je makelijk ontvanger en ESC uit je chassis halen zonder het elke keer open te vijzen zoals men vorige methode
de accu laat ik nu gewoon dwars zitten en ik maak speciale houdertjes voor de accu in glasvezel zodat ik heb stevig kan vastzetten
door dit geprul kan je alles een halve centimeter lager monteren wat een lager CG brengt
nu ff naar dat stabilisator dingetje
dat zit bij het lightweight chassis als je dat koopt...
dus als je een standard chassis hebt moet je de achterbumper gebruiken als je stabilisators hebt (die zitten overigens bij het LSA set)
omdat ik wil gewicht sparen heb ik die bumper eraf gevezen en er een plaatje in glasvezel tegen gezet dat steunt op 4 plastiken busjes zodat de afstand net goed genoeg is om de stabilisator te klemmen
oh ja de stabilisators zitten SUPER los in die bumpers dus wikkel wat tape rond die plaatsen
maar wie weet of die middenstukken geklemd moeten zitten of dat deze licht mogen 'draaien'
phef dat was nogal een getypt
succes