R ray2006 Guest 22 mrt 2009 #1 bLUBVPZFZ74[/media] - TMF F16 + Cyclone Power "Red Velocity" 64mm Special Metal Fan Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
T Theo Coenen Guest 22 mrt 2009 #2 schijnbaar iemand die hier reclame probeert te maken voor zijn setup/modellen......... Stuur er maar eens een paar op om te testen, dan zien we wel of ze goed zijn of niet.
schijnbaar iemand die hier reclame probeert te maken voor zijn setup/modellen......... Stuur er maar eens een paar op om te testen, dan zien we wel of ze goed zijn of niet.
Adop 22 mrt 2009 #3 Volgens mij is de website al ten einde de kerstboom staat nog bovenaan het logo,wel leuke F16 trouwens
Volgens mij is de website al ten einde de kerstboom staat nog bovenaan het logo,wel leuke F16 trouwens
Bertus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 22 mrt 2009 #4 hier een soortgelijk draadje. a7e-consair-64mm-special-metal-fan Ik zal hem even melden voor beoordeling Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
hier een soortgelijk draadje. a7e-consair-64mm-special-metal-fan Ik zal hem even melden voor beoordeling