Toch de Walkera 22

• Topicstarter Topicstarter windspirit3
  • Startdatum Startdatum
W

windspirit3

Guest
`Volgens mij hoord dit draadje hier en niet bij de elekro heli`

vandaag was het dan zover.
afspraak met 4RC.nl.

Ik kreeg gelijk bij binnenkomst een kop koffie aangeboden. (wat een service ).
Eveneens werd mij mede gedeeld waarom enkele forumleden zo sceptisch waren/zijn over de boven genoemde modelen. (ik hoop niet dat dat bij mij gebeurd).
Ik kreeg zeer goede uitleg over het assortiment en wat remco mij zou aanbevelen. de eerste 15 minuten zaten zo vol informatie dat ik nu thuis er nog over aan het nadenken ben.

Hij gaf toe dat "de creme de la creme" a la heli begint in de prijsklasse 600,00 bis "what ever ", maar dat walkera zekers up to date is met zijn modellen naar prijs uiteraard.
Na 20 minuten kreeg ik het model te zien wat hij mij deed aanbevelen, maar eerst deed hij mij vermelden waarom hij mij een collective pitch aanrade en niet een fixed pitch, reactie en snelheid, ed. het was de 22E, precies wat ik in gedachte had. Enkele het nadeel wat Remco mij uitlegde was dat de canopy doorzichtig was, tuurlijk is het om zelf je gewenste kleur te kunnen geven, maar er zijn leken die het niet spuiten en zo vermelde remco is het wel een beetje lastig te zie wat je heli doet als vooral nose front vliegt. Afgerekend en na huis gereden eerst de boel maar is goed bekeken, "tis wel anders dan een plane" whahaha, efkens naar de schuur gelopen en gekeken naar de spuitbusjes. en jawel ik had nog een tri-color-special paint (je weet wel hoe de lichtinval is, is ook de kleur) blauw-paars-goud. WAT EEN COMBI met het geheel .
Alright nu heb ik een "schap" model. Hij staat mooi naast de kyosho trainer, maar ik wil er echt zo snelmogelijk airborn mee gaan, we wachten een juist moment en een juiste lokatie af.

Remco en Maureen Bedankt.

P.s. enkele vrienden van mij wijs ik even door naar de site www.4rc.nl
ohja en ik en mijn zwager komen mss zondag mits het weer mee zit, even leerstof opdoen :lol:

besef wel dat het moeilijk blijft he, en niet zoals een vliegtuig is. ook genoeg spare's bijgekocht? want een cp kan niet zoveel hebben he :wink:

Ben zelf maar eerst met de DF04 begonnen...
Pfff vind het moeilijker dan vliegen in iedergeval.
Hij is me al aardig vaak naar de grond gegaan :)

Succes met je kist, ik hoop dat de onderdeeltjes op voorraad zijn... Mijn ervaring met dat ding is dat elke 'misrekening' (En daar heb je er nog al wat van als beginner) minstens een onderdeel kost...

Cheers,

Ton.

Mijn 22e is dood!!

eerste vlucht afstellen...
tweede vlucht beetje hoveren, ging lekker!!! (staart naar mij toe)

derde vlucht...ik wou wel een keer een rondje vliegen, want hoveren ging lekker!

op één of andere manier konden mijn handen het signaal niet helemaal spiegelen zeg maar...

je raad het al... Hengelo ov was veranderd in een crashsite. op de staart rotor na was alles kapot of gebogen.

De rc + motor + servo's waren nog wel goed.

Als je intresse hebt in de motor???

Wat ik dus ff wou zeggen, hij is niet erg vergevings gezind!! hehe

mooi he daarom leer ik iedereen eerst hoveren in alle orientaties, kanje hem altijd redden

eerst lopen dan rennen, sla je dat over.........

onderdelen rapen verzekerd.

hehehehehe hoor ik iemand "Piccolo" of "DF4" zeggen ;)

Sorry man, spijtig te horen maar laat je niet kisten! Fooral doorgaan zou een bekende allochtoon zeggen nu denk ;)

DF4 ;)

Gister nog tegen de muur en de tafel aan gevlogen met de DF4, rotorkop knalde eraf en leek allemaal heel erg. Maargoed, het is dus een kliksysteempje en binnen 1min vloog hij weer :)

dit is wel echt zonde. rondjes vliegen bij de derde vlucht? neej hoor, dat lukt echt niemand ;)

Back