TomaHawk vx thunder tiger onderdelen

• Topicstarter Topicstarter elpolloloco
  • Startdatum Startdatum
E

elpolloloco

Guest
Vraagje.
Weet iemand waar je het snelst onderdelen kan bestelen..
Want ik heb net een paar dagen een tomahawk vx die nog niet was ingereden.
Wat was er nou gebuurd de gas bleef hangen en ik had geen contact meer met me auto, en het was zeker 10m van mij van dan toen het gebuurde .
En ik kon niet eens mee rijden :-|...
Dus ik hoop dat iemand me snel kan helpen waar ik die onderdelen kan bestelen.
Ik heb nu weer net een nieuwe auto erbij en dat is de ishima reva buggy off the road,echt een super auto kan tegen een stootje.
Dus nu heb ik een Tomahawk vx die kapot is en Ishima reva buggy die goed is.

Hoop snel op een reactie....

grtzzz
elpolloloco

TopRC doet best veel met Thunder Tiger, dus daar zou je het kunnen proberen. Is het niet op voorraad dan kunnen ze het meestal wel snel hebben.

Maar gas blijven hangen? Altijd goed controleren of alle functies werken voordat je gaat rijden. Frisse batterijen in de batterypack wil ook wel eens helpen, maar beter is een accupack...dan heb je ook geen last van eventuele losse contacten.

Nou dat is het probleem juist.
Daar heb me auto ook van dan alleen en ik zit nu bijna 2 weken te wachten..
Dus heb ik nog een auto bij gehaald de Ishima Riva omdat ik dit als hoby wilt gaan doen..
Bedoel van ishima kan ik wel ergens anders bestelen als het nodig is.
Maar van thunder tiger allen maar bij Toprc..
je weet zeker ook geen anderen site toevallig.

Ach, ik weet zeker dat ze bij TopRC hun best doen om je zo snel mogelijk de benodigde onderdelen te leveren. Bel ze gewoon op..dan weet je ook direct de reden waarom het langer duurt...Ze hebben een vrij grote voorraad Thunder Tiger onderdelen, wellicht heb je niet gangbare onderdelen kapot gereden..of heel veel onderdelen?
Ik weet voor de rest geen site..

Back