Zoals de tittel al zegt ga ik men auto wat tunnen met aluminium en carbon option parts, dit zijn de volgende onderdelen die ik op men auto ga zetten:
- ALUMINUM SHOCK SET
- ALUMINUM UPPER ROD
- ALUMINUM TURN BUCKLE SET
- CFRP RR CHASSIS BRACE
- CFRP FR CHASSIS BRACE
- CFRP REAR SHOCK TOWER
- CFRP FRONT SHOCK TOWER
- ALUM STEERING SILDER
- ALUM HEX ADAPTER
- ALUM HUB CARRIER SET
- ALUM CASTER BLOCK SET
- ALUM STEERING BLOCK
- OP OUTDRIVE CUP
- HEX WHL CAP SCREW
- (K&N LUCHTFILTER
- BODY
- BANDEN
- VELGEN
Een heel lijstje waar ik wel effen bezig met ben alleen hoop ik dat ze alle onderdelen hebben. de aluminium schokbrekers zijn al besteld en ben zo dom geweest om die site te vergeten waar alle option parts op stond maar ik zal die wel terug vinden. Als alles goed gaat heb ik die schokbrekers binnen de 2 & 3 weken.
Dit wordt wel een topic die een tijdje gaat duren omdat ik niet alles in 1 keer ga bestellen. normaal zou mijn auto in de helft van 2009 klaar moeten zijn, probeer ik toch.
Op de foto hieronder zie je hoe men auto er nu uit ziet een beetje plastic achtig vind ik maar daar komt gelukkig verandering in.
De foto's zijn via imageshack er op gezet, ik weet niet of die lang blijven staan.
Mvg Rino
- ALUMINUM SHOCK SET
- ALUMINUM UPPER ROD
- ALUMINUM TURN BUCKLE SET
- CFRP RR CHASSIS BRACE
- CFRP FR CHASSIS BRACE
- CFRP REAR SHOCK TOWER
- CFRP FRONT SHOCK TOWER
- ALUM STEERING SILDER
- ALUM HEX ADAPTER
- ALUM HUB CARRIER SET
- ALUM CASTER BLOCK SET
- ALUM STEERING BLOCK
- OP OUTDRIVE CUP
- HEX WHL CAP SCREW
- (K&N LUCHTFILTER
- BODY
- BANDEN
- VELGEN
Een heel lijstje waar ik wel effen bezig met ben alleen hoop ik dat ze alle onderdelen hebben. de aluminium schokbrekers zijn al besteld en ben zo dom geweest om die site te vergeten waar alle option parts op stond maar ik zal die wel terug vinden. Als alles goed gaat heb ik die schokbrekers binnen de 2 & 3 weken.
Dit wordt wel een topic die een tijdje gaat duren omdat ik niet alles in 1 keer ga bestellen. normaal zou mijn auto in de helft van 2009 klaar moeten zijn, probeer ik toch.

Op de foto hieronder zie je hoe men auto er nu uit ziet een beetje plastic achtig vind ik maar daar komt gelukkig verandering in.

De foto's zijn via imageshack er op gezet, ik weet niet of die lang blijven staan.
Mvg Rino