Tom's U-177

• Topicstarter Topicstarter tomviguurs
  • Startdatum Startdatum
T

tomviguurs

Guest
Hallo allemaal, hier een update met wat nieuwe pics van mijn duikboot. Deze week post ik nog wat pics als hij te water is.

onderwater1.jpg

water1.jpg

water2.jpg

Groetjes,

Tom

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu een update met foto's en een filmpje op het water. Graag jullie reakties! :p

en hier het filmpje (Youtube) YouTube - Tom's U-177 German Submarine Model Engel

Mijn reactie is de volgende: foto's verwijderd wegens verregaande overschrijding van de maximale grootte.
Roel
Mod

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Tom,
Tot nu toe weining reacties; misschien vind men het heel gewoon. Ik in ieder geval niet,Engel boten munten niet bepaald uit door kwaliteit en duidelijkheid dus voor mij: chapeau!.
En de volgende foto's graag met een camera ipv een mobieltje zoals je al eerder had beloofd.
PS dat vaarwater ziet er erg helder uit,klopt dat?
En volgend jaar natuurlijk naar de Seabottom Subsail
Groet,
Mart

Hoi Tom,

Gefeliciteerd, ziet er mooi uit! Hoe vaart ze onderwater? Bovenwater ligt ze in ieder geval mooi, al lijkt het een tikje voorover. Mooi werk!

Hi Tom,
Tot nu toe weining reacties; misschien vind men het heel gewoon. Ik in ieder geval niet,Engel boten munten niet bepaald uit door kwaliteit en duidelijkheid dus voor mij: chapeau!.
En de volgende foto's graag met een camera ipv een mobieltje zoals je al eerder had beloofd.
PS dat vaarwater ziet er erg helder uit,klopt dat?
En volgend jaar natuurlijk naar de Seabottom Subsail
Groet,
Mart

Hoi ja het water is heel helder waar ik vaar, ongeveer 2,5 meter diep zeer goed zicht. Is bij de grindgaten waar een kleine jachthaven ligt waar ik mijn boot uittest.

Het blijft een mooi gezicht, zo'n lerp onderwater. :thumbsup:

Tot nu toe weining reacties; misschien vind men het heel gewoon.

Ach, gewoon. Wat is gewoon. Als je een paar subs hebt die werken word het wel gewoon, dat neemt niet weg dat het wel bijzonder is en blijft!

Douglas

Back