femmo 8 mei 2020 #1 Hallo Ik heb zojuist een ruwbouw bijna klare p-51 via marktplaats gehaald, alleen er is geen tekening bij. Heeft iemand deze over? Of mag ik m van iemand kopiëren? Grt Femmo
Hallo Ik heb zojuist een ruwbouw bijna klare p-51 via marktplaats gehaald, alleen er is geen tekening bij. Heeft iemand deze over? Of mag ik m van iemand kopiëren? Grt Femmo
strutter PH-SAM 17 mei 2020 #3 Femmo, ik heb hier nog een originele handleiding van de P-51D liggen. Mocht je interesse hebben stuur ik je hem toe Groeten, Ralf
Femmo, ik heb hier nog een originele handleiding van de P-51D liggen. Mocht je interesse hebben stuur ik je hem toe Groeten, Ralf
femmo 17 mei 2020 #4 Tnx Ralf, Ik ben compleet in dat opzicht Robostruts en wielen staan nog wel op m'n verlanglijstje
R Royke1973 7 jun 2020 #5 femmo zei: Hallo Ik heb zojuist een ruwbouw bijna klare p-51 via marktplaats gehaald, alleen er is geen tekening bij. Heeft iemand deze over? Of mag ik m van iemand kopiëren? Grt Femmo Klik om te vergroten... Ik ben ook opzoek naar die tekening, hou me ook aanbevolen,
femmo zei: Hallo Ik heb zojuist een ruwbouw bijna klare p-51 via marktplaats gehaald, alleen er is geen tekening bij. Heeft iemand deze over? Of mag ik m van iemand kopiëren? Grt Femmo Klik om te vergroten... Ik ben ook opzoek naar die tekening, hou me ook aanbevolen,