Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mikky heb je de nieuwe TOP al besteld
zo veel kost hij ook weer niet mijn trf kost hier €528 en in hong kong €309,-
hij is ook leuk geprijst dat kunje van de trf niet zeggen en maar niet tespreken van het van het kunnen leveren van onderdelen
Prijs van de TOP is inderdaad heel netjes in Nederland. Hopen dat ie ook op die prijs blijft zitten. Want op die site staat dat het een tijdelijk introductie prijs is.
Hopen dat de onderdelen levering zo top blijft, ook als er veel meer met TOP gaan rijden. Op het moment zijn het er nog niet heel veel volgens mij. Met 1 leverancier van TOP onderdelen in Nederland kan dat wel is lastiger worden? Maar ja misschien als het merk populairder wordt er ook meerdere winkels onderdelen gaan leveren.
hoe kan dat toch vraag ik mezelf wel eens af dat de TOP photon €349 kost
trf€539 xray€449 waar zit het prijs verschil in het zijn alleemaal top chassis
maar op die top photon zit ook 19%btw maar €200 verschil tussen top photon en trf is wel erg veel tamiya is verweg de duurste auto maar kwalitatief zeker niet de beste dat is xray en die is ook €100 goed koper ik denk dat je bij tamiya ook beetje voor de naam betaald en wat betreft de importeurs als ze nou prijs laten zakken dan verdienen ze per auto minder maar word weer op gevangen door dat de aantal verkochte onderdelen/auto's weer stijgt door dat we weer hier kopen maar dat is mijn mening
Vast wel......Plus hoe meer Importeurs/Partijen er tussen zitten van fabrikant naar Consument hoe duurder een Kit wordt.
Maar zullen we het weer over de Photon gaan houden? Zijn er al meer mensen die voor een Photon gaan?
Op de MACH bij ons rijd een ook een clubje van een man of 6 met een TOP. dit is alleen nog de oude editie.Ik ben nu al niet meer de enige met een TOP bij ERCE en er zijn er al een paar die de nieuwe Phothon willen.