top photon maar welke motor en regelaar voor deze rc??

Hallo
Ik ben nieuw in onroad heb altijd offroad gereden
Ik heb een top photon lipo spec gekocht 1/10.
Ik heb hier nog 2regelaars en motors liggen van castle creation, maar ik weet niet als deze wel iets zijn voor deze onroad auto
1.SideWinder met een 5700 kv motor
2. Mamba max pro met een 9000 kv motor

Welke van deze is geschikt voor op mijn photon

Alvast bedankt
Claudio

Was het vergeten te zeggen ik ga er geen wedstrijden mee rijden gewoon wat fun onder de kameraden en wil wel wat snelheid :)

Je kan ze inprincipe allebei gebruiken.....

Uitendelijke snelheid komt toch neer op de gebruikte accu's en niet te vergeten de juiste overbrenging....

Ik zou alleen eerder voor de MMP als regelaar gaan dan voor de Sidewinder , de MMP kan gewoon wat meer ampere's hebben voor er rook uit komt.

Thanks voor je snelle reactie had de mmp ook al in mijn gedachten,
Ik ga 2cel lipos gebruiken 4000mah 25c
Overbrenging nu staat er 78t op en ik denk voor op de motor een 22t ?

Motorpinion hangt af van de motor die je gaat gebruiken.

De 5700 zal prima met een 22Toverweg kunnen, de 9000kv zal waarschijnlijk een kleinere nodig hebben.

Ben niet bekend met de interne overbrenging van de Photon dus kan daar niet echt een concreet antwoord op geven , maar er zijn vast wel andere rijders die nog zullen reageren en wel ervaring hebben met de auto.

Als motortemp een max van zo'n 50~55 graden aanhouden , gaat de boel tenminste nog ff mee ;-)

Ik denk dat ik voor de 9000kv ga kiezen maar ik kan toch nog wissellen van motor !
Zal men temperatuur van mijn motor goed int oog houden :)

Bij zo'n motor moet je een totale overbrenging van 1:8 tot 1:10 hebben, dus even de poelis tellen...