Top Secret Project...

Sssstt my dad still don't know it, but here are for you the first building pict's of my new project. So keep it quiet a little please, ore else i can sleep in the back yard, if you know what i mean.
b28.ht1.jpg

b28.ht2.jpg

b28.ht3.jpg

b28.ht4.jpg

b28.ht5.jpg

Let you all update.

Klinkt als B-28....

I will inform your dad, because you then can sleep in the backyard, and
I can sneek secretly into your room and arrest that floating vehicle...
Succes met bouwen en varen!!

Roel

b-28

I know what you mean,

And be sure that you don't have to sleep in the backyard because my father don't make jokes! :( (He always do to me too)

Succes

Kor

Bedankt Roel en kor.
Het is de bedoeling om hem voor zwolle af te hebben, zodat ik hem daar voor het eers kan showen, maar voordat moet er eerst nog wel een hoop gedaan worden, dus succes met bouwen kan ik zeker gebruiken.
zodra er weer verdere ontwikkel;ingen zijn laat ik het wel eventjes weten met foto's natuurlijk.
Keep you all update... and PS: dont tel my dad!!! :D

Mario's RC Models zei:
Sssstt my dad still don't know it, but here are for you the first building pict's of my new project. So keep it quiet a little please, ore else i can sleep in the back yard, if you know what i mean.
b28.ht1.jpg

b28.ht2.jpg

b28.ht3.jpg

b28.ht4.jpg

b28.ht5.jpg

Let you all update.
Hee mario ook hier al actief!!!! groetjes dogspeed

We zien je in Zwolle...

...althans, als je er zaterdag bent! Dan zijn wij er ook.
Zondag waarschijnlijk niet, anders klappen van echtgenote, cq. moeder.
Niet fijn, au...
Roel

b24 dubbel

roel ki vind het wel een een hele staf om kor naast de schuur te laten slapen. maar even ter zake moooooooi bootje die B28, zal ook wel weer hard gaan heb trouwens vanavond bij de 2 broertjes een trosje accu's gehaald, moest toch voor een collega wat auto onder delen hebben.
(kwam daar een hele meute bekende tegen) dus even 9,5 pakjes maken kunnen we ook wat langer varen. zie je morgen wel weer en anders zondag dan komt een stel van huisen ook naar soesterberg.
groetjes ruud 48 b24 dubbel.

b 24

ja ja er staan een paar foutjes in roel ik weet het maar het hier donker bij het toetsenbord en de ouwe zijn ogen hebben meer licht nodig om goed te zien. nogmaals sorry.
ruud48 b24 dubbel

Ouwe ogen??

Neem eens zo'n flatscreen 21 inch monitor, en hang daar je pas gekochte accu'tjes aan.
Dan heb je (heel even) genoeg licht om je berichten te corrigeren. :twisted:
Of dicteer Ovipetje voortaan je berichten.... :lol:
Ben overigens benieuwd hoe groot de vaarbak in Zwolle is;
Met een aantal B-24's en een '28 mogen ze er wel verkeersdrempels inleggen :!:

Roel.

zowwwwwwww geil modelletje

damnnnnnn ziet er zo al super uit, succes met bouwen, dat zal zeker hard gaan :twisted: maarre wanneer ben jij in zwolle? ik ben er waarschijnlijk zondags wel op de stand van vaargroep flevoland, jajajaja jongens ik zal weer eens een dag ergens bij zijn, hopen op een grote bak zodat de b24 nog even los kan, enne roel die drempels ben ik niet bang voor.............. de flitsers des te meer :cry: :cry:

zwolle

Nou pa die schreef dat wij alleen op zaterdag er zijn, maar ik ga proberen te regelen dat ik er ook op zondag ben. En trouwens ovipetje, jij hoeft niet bang te zijn voor flitsers(zolang je op accu's van je pa vaart :twisted: )

Maar het kan nog leuk worden als er zo'n 5 of meer b-24's op 't water zijn.

Kor

kor

er zijn nieuwe accu's gekocht, en een paar verbouwd naar 9,6 dussssss voorlopig waarschijnlijk weinig acuu problemen, enne liever even snel als langdurig langzaam :twisted: :twisted: :twisted:

maarre een raceklasse leuk :!: :!: :!:

b24

Ik heb ovipetje er nog niet over gehoord, dat hij zondag mee gaat naar zwolle, van mij maggi, maar ja AJAX zal wel weer moeten werken.
En ja een B24 klasse lijkt mij ook wel wat, maar ik zit met mijn diensten, volgend jaar een ander rooster, nu van de 12 weekenden 5 vrij volgend jaar van de 11 weekenden 4 vrij. Dus dat word krap met de familie. kom in Zwolle wel langs ben er vrijdag avond al met het opbouwen.
ruud48.

Back