Topcad toespoor blokken probleem

Hoi,

Ik heb op mijn ta05 de achtertoespoorblok van 2° van topcad geplaatst en kom tot de conclusie dat linksachter het toespoor idd 2° betreft en rechtsachter -1° !!! Dat is 3° verschil. Heeft iemand ook dit probleem ?

Dit is de eerste keer dat ik dit tegenkom bij een auto. Alles is juist gemonteerd en ik heb het gemeten met mijn HUDY setup system dus daar zal het ook niet aan liggen. Hier heb ik dus al de hele dag mijn hoofd zitten over breken. kan iemand mij helpen ? Ideen ?

Ik heb gezien op dit forum - of ik meen gezien te hebben - dat iemand de alu toespoorblokken gebruikt van een Tamiya TB EVO IV.

Bedankt.

PS; ik post binnenkort wel enkele foto's , mijn TA05 staat vol met option parts :-)

Topcad is zeker de goedkoopste,

ik heb goede ervaringen met 3Racing.
Ook de casterblokken kloppen echt.

Je hebt ook draagarmen van een 3e party,
daar kan het ook in zitten .

Misschien eens wisselen met origineel en dan weer meten.

Ja , idd ook van topcad zijn die armen. Ik heb gezien op dit forum dat iemand de blokken heeft staan van een TB EVOIV , kan dat ?

Kheb trouwens vandaag voor het eerst met de TA05 gereden en ik ben héééééél enthousiast , van dat rechter achterwiel heb ik helemaal geen last gehad trouwens , man man wat een wegligging , gewoon perfect. En dat voor 139 Euro !! Ok , die 200 Euro option parts niet meegerekend , want er reed vandaag ook iemand helemaal origineel en die ging even goed , maar kon wel mijn Novak GTB 4.5 niet volgen :-)

Back