Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Ik wil even mededelen, Ik zit hier nu met mijn zender van de mcpx in de hand in de hangmat Naast mij vliegt de mcp-x rustig rondjes terwijl ik geniet van een mooie zonnige dag (lichtbewolkt 27 graden) :):) (dat is mijn dagelijkse heli beslommering, helaas niks groters want dat paste niet in de koffer)

Ik heb misschien wat gemist, maar waar zit je momenteel Stef?

Ik heb misschien wat gemist, maar waar zit je momenteel Stef?

Momenteel bevind ik mij in Buzios (200 km boven Rio de janeiro aan de kust)
buzio.jpg

Sja het is dramatisch maar we overleven het wel ;) nog een weekje! Komen vanuit de richting van Sao Paulo via een paar plaatsen naar Rio en dit is de noorderlijkste plek, Hier is het weer ook het mooiste In Rio was het erg warm ( 36/37 graden elke dag met volle zon) Wel erg mooi vliegen hier met de helikopters! Het is hiet rde laatste 2 weken zga windstil geweest

Mooie koffer.. Zeker als er een zender en wat rommeltjes bij kan.. Dan gaan we ook maar zoeits regelen. Even eind van de maand afwachten want er is weer een behoorlijke hap geld uit mijn begroting verdwenen.. Maar de koffer staat op de lijst plus wat extra lipo's..

Dit is het filmpje van vanmiddag. Het is een beetje crappy kwaliteit met de keychaincam. Ik ben aan het sparen voor een Go Pro HD :wink:. Mooi weer maar wel veel wind.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja toch? val niemand lastig zo. Alleen als ze met paarden bezig zijn kan ik niet vliegen, landje is van een manege.

Mijn plekken zijn te klein om echt zo te vliegen. Wel perfect om te hoveren en stukjes heen en weer te vliegen. En zover ben ik pas dus is voorlopig prima. Ik ga wel een keer een stukje rijden om een groter veld te vinden. Liefst wel een beetje in de buurt en liefst met zo min mogelijk publiek. Vind ik zelf prettiger en is ook veiliger.

Mooie koffer.. Zeker als er een zender en wat rommeltjes bij kan.. Dan gaan we ook maar zoeits regelen. Even eind van de maand afwachten want er is weer een behoorlijke hap geld uit mijn begroting verdwenen.. Maar de koffer staat op de lijst plus wat extra lipo's..

Met 4 lipo's moet je de hele dag kunnen vliegen. Ik laadt mijn 2200Mah zippy's in een half uur. Met de lader op de autoaccu. Met de HK met Esky motor kan ik wel 11 minuten vliegen, en met de HK met Turnigy motor ongeveer 6 min.

Mijn plekken zijn te klein om echt zo te vliegen. Wel perfect om te hoveren en stukjes heen en weer te vliegen. En zover ben ik pas dus is voorlopig prima. Ik ga wel een keer een stukje rijden om een groter veld te vinden. Liefst wel een beetje in de buurt en liefst met zo min mogelijk publiek. Vind ik zelf prettiger en is ook veiliger.

Ik zou zeggen kom maar langs, alleen de konijntjes kijken, als je daar wel tegen kunt. :rolleyes:

Klopt maar de Gaui gaat straks per vlucht 2 x 2200 gebruiken in serie. Dus moet er wel een stel hebben. Ik bestel er eerst nog twee. Dan heb ik er vier en dan later nog een keer 2 erbij ofzo..

Back