Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Als je het volgende leest Tijn:

Online tracking information on the delivery status of registered mail/parcels sent overseas is available for selective destinations. You can connect to the mail tracking website of the destinations below directly. For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.

Dan staat er duidelijk dat je niet verder kan tracken als "vertrek uit Honkong"
Nederland staat namelijk niet in de voorkeuzelijst.

Grt,
Eric

Klopt, maar destination hoort wel te kloppen.. Bij mij staat er gewoon

Destination - Netherlands
The item (RB240996955HK) left Hong Kong for its destination on 17-Oct-2011

hehehe, misschien nieuwe tactiek van ze...
via via verzenden..tussenstop Zweden..
Het is wat vreemd, maar denk dat je gewoon geduld moet hebben :D

Had gehoopt vandaag mijn Wasp-100 binnen te hebben,zal morgen worden......
/pakt MCX2 :D

Wat is dat TNT toch een %#$% bedrijf!
Ik zou vandaag m'n Spektrum satelliet ontvanger binnen krijgen voor m'n 600 zodat ik veilig kan vliegen zonder dat het bereik weg valt.

Ik had gisteren mijn oude ontvanger opgestuurd omdat ik wist dat ik vandaag mijn nieuwe zou krijgen. Rond 14:00 zag ik de postvrouw op het fietsje bij de overburen. Ze moet dan nog 10 huizen en dan komt ze bij mij langs.
Ik uit het raam kijken of het opschoot en het begint plots heel hard te regen.
Ik zie dat ze nog 5 huizen moet en dan ineens draait ze zich om en fiets de straat uit!

Ze is gewoon bang voor regen en ze is naar huis gegaan!
Wat was ik woedend zeg!

Morgen ga ik naar het buitenland voor een week en ik wou vandaag toch nog wel even vliegen. Gelukkig kwam de motor voor m'n 450 binnen en met een hoop moeite heb ik die er kunnen in bouwen. Deze heb ik net even test gevlogen dus ik heb gelukkig nog gevlogen:D

101: ik voel met je mee, maar ik denk dat ze geen post meer had voor de rest de staat.. Pakketjes gaan niet per se binnen 24 u.

Heb hem net binnen gehad en ik wou hem nog snel binden zodat ik nog kon vliegen.
Nu wil dat ding op 1 of andere manier niet aan dus ik heb niet meer kunnen vliegen.
Nu eerst vakantie8)

BAM !!! Esky Belt CP v2 en HoneyBee King 3

BAM !!!, Dat was mijn Belt CP v2. Had een extreem groot trainingskruis er onder. Ging erg goed eigenlijk. Helaas schoot één van de landingskids los van het trainigskruis. Resultaat: blades kapot, featheringshaft iets krom, tailboom krom. That's it. Maingear nog ok.

BOTS !!!, Dat was de HoneyBee King 3 van mijn maat. Hoekje om vliegen tegen een stalen deur. Ja,w e waren binnen in een loods aan het oefenen.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben m'n MCPx maar weer eens aan het oplappen.
Het was me eindelijk gelukt de tail af te breken.

Mooi moment om de gelegenheid aan te grijpen er een 'stretched' versie van te maken.
Heb een tailtube van een HK250 gebruikt, 1/3 ingekort en er gelijk HK250 skids onder gebouwd.

Nu maar wachten tot de Epoxy hard is, iets voor de bladen fabriceren (waar ik ook nog een speciaal plannetje voor heb) en dan kijken of het nog vliegt :p:p

DSC_0456.jpg

Back