Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

/\ Ben benieuwd maat ,
ik heb net me anderen speeltje binnen :D

Wat extra foto's voor de gene die het zien willen.....

http://imageshack.us

Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt dat niet veel te zwaar?? Ben wel benieuwd..
Origineel 45 gram, 55 gram nu, met accu en canopy.
+10 gram dus, niet slecht dacht ik zo.

De skid-steunen van HK zijn van wat lichter en flexibeler plastic dan originele Align. Voor de 250 vond ik ze te zacht, maar hiervoor lijkt het me wel ideaal.
De pijpjes zelf heb ik voor en achter ook iets ingekort.

Ik had er al eens een stickcam van 35 gram onder gehangen,
dat ging ook goed(naja, net), dus gewicht ben ik niet zo bang voor.

Heb hem net uit de tape gehaald, alles is redelijk recht, woot ! :D
Kleine test-hover gedaan (met de accu er nog los onder bungelend) en het vliegt !

Fotootjes komen eraan :D

Tadaa !
20-10-11%2B-%2B2

DSC_0461.jpg

Helaas men alu kop nog altijd niet aangekomen :( Het lijkt een mooi weekend te worden maar ik vrees zonder vliegen..... misschien dat hij morgen nog aan komt maar ik vrees ervoor..

Windvoorspellingen hier zijn niet echt top. Misschien kan het net. Ik had gehoopt al wat knutselspul binnen te hebben maar helaas. Ik ga dit weekend dus lekker film kijken en af en toe de mcpx een beetje door de woning vliegen..

Grrr, vliegen ging lekker.. Dus wat meer proberen en de mcpx viel op de grond tegen het bankstel. Pennetje voor de canopy afgebroken.. Grrrrrrrrrrrrr.. Dat betekend dus als lijmen niet wil dat ik een nieuw mainframe moet hebben..

Er komt nu steeds meer nieuws uit. Ik zou eigenlijk rustig even wachten :) ik heb het pennetje gelijmd. Laat het harden en dan zie ik wel.. Ik ga geen frame kopen voor een lullig pennetje dus ik ga creatief te werk. Niet dat het frame nu zo duur is maar dan moet alles dus los.. Ik ga dus een beetje pielen om de boel weer netjes te krijgen..

Probleem in de huiskamer is dat crashes tegen een muur nooit schade geven. T'is altijd wanneer de heli ongelukkig ergens tussen valt. Hoeft niet eens hard te zijn maar dan pak je dus schade.. Zelfde met de walkera. Die kan overal full speed tegenaan. Maar komt hij ongelukkig terecht is gelijk de halve canopy eraf :mrgreen:

Hoi hoi. hier is het ook weer feest.
Net nog even bij trace code van hobbyking gekeken, maar mijn HK450GT ligt weer bij custom inspections, dus zal ik morgen wel een brief van krijgen.
Wat is dat balen zeg, ik had gehoopt mijn heli binnen, en af te hebben voor 29okt, maar dat gaat nevernooit meer lukken :|

Great, Walkera V100D01 fixed pitch schiet maingear van los dus ook dat mainframe kunnen we vervangen.. Dit is echt een extreem grote grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. Wel pech vanavond zeg :(

Wat een mooi weer vandaag zeg! Hoop dat vandaag men alu kop binnenkomt zodat ik die snel erin kan zetten en afstellen en dan vliegen maar :cool: Zou zonde zijn moest ik dit weekend niet kan vliegen..

Postbode geweest met de HK450 die dus naar Suriname gaat. Frame nagekeken en gelocktite.. Skids eronder en straks gaan we weer verder..

6269460300_ba2d4a5195_z.jpg

Back