Topmodel Krasivo

Ik zit me al heel lang te oriënteren op een ca. 2,50-3,50m span motorzwever.
Fantasy is een prachtding, Reichard heeft ook een paar heel mooie en als hij op voorraad was had ik waarschijnlijk een Epsilon van Staufenbiel of een Vitesse besteld. Maar ze hebben praktisch niks bij Modelhobby momenteel.

Toen ik eens Franse sites ging bekijken kwam ik echter lovende kritieken tegen van de Topmodel Krasivo.

099001_big_dep1257339152_493.jpg

En kijk eens hoe dat ding vliegt!: http://youtu.be/mgMgkHFvgvw

Iemand hier nog een suggestie over? Voordat ik 600 Euro's ga uitgeven is het altijd goed om wat reacties van ervaren zwevers te horen, toch?

Laatst bewerkt:
Deze kist ken ik niet. Ik heb zelf een Fantasy en die vliegt prima. Goede allround kist. Hij is een keer na een overtrokken start van de Wasserkuppe gebuiteld, zonder noemenswaardige schade. Het is dus een stevig ding! Ook niet onbelangrijk. De Fantasy bevalt mij na 3 jaar nog uitstekend. Tja, niet dezelfde kist, maar wel dezelfde fabrikant.

Ik heb je verslag gelezen! Ik sta ook nog steeds in twijfel. Er zijn hier meer mensen met een Fantasy.

De Krasivo is een relatief nieuw design (eind 2010) en dat heeft ook wel zijn voordelen. De bouwwijze b.v. is aangepast en ook het zwaartepunt is aangepast aan lipo's en brushless.

Ik probeer je niet over te halen een Fantasy aan te schaffen, ik wil slechts mijn ervaringen met mijn Topmodel kist delen. Gezien mijn goede ervaringen met de Fantasy ga ik er van uit dat de Krasivo ook een prima vliegtuig zal zijn. Hij is wel een stukkie duurder dan de Fantasy.

Als ik nu €600,- aan een kist mocht spenderen, zou ik het wel weten...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik probeer je niet over te halen een Fantasy aan te schaffen, ik wil slechts mijn ervaringen met mijn Topmodel kist delen. Gezien mijn goede ervaringen met de Fantasy ga ik er van uit dat de Krasivo ook een prima vliegtuig zal zijn. Hij is wel een stukkie duurder dan de Fantasy.

Nou die 8 Euro......8-)

Als ik nu €600,- aan een kist mocht spenderen, zou ik het wel weten...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Werkelijk schitterende kist! Maar ik denk als ik die volledig wil ombouwen naar een electro aandrijving dat ik wel iets over mijn budget kom!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back