Topper zit even zonder thermiek

• Topicstarter Topicstarter goswijn
  • Startdatum Startdatum
G

goswijn

Guest
Wellicht al gemerkt, maar Bas is de laatste tijd nogal stil op het forum.

Niet zonder reden, want na een week overgeven thuis, is hij met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis in Hilversum. Ook blijkt zijn dunne darm verstopt.

Het gaat alweer wat beter met Bas maar hij moet wel nog even blijven.

Bijgaande een fototje van de zieke Bas, waarbij ik hem maar wat blaadjes gebracht heb, hij begon nl. al ontwenningsverschijnselen te vertonen.

Hij heeft zo nu en dan toegang tot de publieke internetterminal waar hij dan naartoe gaat met zijn karretje met infusen.

Voor diegene die hem persoonlijk beterschap willen wensen, mail/pb me even, dan mail ik je het adres van Bas.

Bas, vanuit hier nogmaals beterschap!

Aan een topprestatie gaat vaak een rustperiode vooraf. Topsporters die gedwongen moeten rusten komen vaak ijzersterk terug. Dat belooft dus wat dit jaar.

Beterschap Bas.

Ha die Bas,

wat nu joh! Uitdrogingsverschijnselen ???
Ik begrijp dat het gelukkig weer de goede kant op gaat ....
Sterkte en tot gauw, want ik hoop jullie gauw weer eens op de hei te vergezellen. Werd wel weer eens tijd na zo'n 20-25 jaar zonder Bas en Henk ..

allen dank voor het medeleven!!!

Ik ben nog erg moe maar ik voel me al stukken beter dan verleden week maandag toe ik werd opgenomen. Vanochtend gaat het laatste infuus er uit zodat ik weer wat meer bewegingsvrijheid heb.

Ik hoop jullie binnenkort weer op het veld te zien!!!
Bas

Bas, het allerbeste gewenst met je herstel!! En snel beter worden zou ik zeggen.

sterkte en om het herstel nog even te verspoedigen ligt er van af komend weekend een splinternieuwe Twister2 op je te wachten.

Als ik voor iedere keer dat ik uitdrogingsverschijnselen heb een DLG zou krijgen............

Loet

Als ik voor iedere keer dat ik uitdrogingsverschijnselen heb een DLG zou krijgen............

Loet

Had je er nooit één gehad.........
4548bade310981f.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bas,
heel veel sterkte! ik hoop dat je nog niet ten onder gaat aan verveling in het ziekenhuis. je wordt er wel zat van na een weekje heb ik de ervaring

mag ik er dan ook een nu ik ook vaste klant ben in het ziekenhuis? (A)

Beterschap en sterkte Bas!
Ben zelf herstellende van één dag buikgriep, voelde al miserabel genoeg....
Even kijken of ik misschien een mini verdiend heb....

even een kleine update.

Het is gelukt om de verstopping er uit te krijgen zonder chirurgische ingreep (de verstopping heeft in totaal 15 dagen geduurd).
Vandaag mocht ik eindelijk naar huis.
Nu op m'n gemak wat slaap inhalen, een paar kilo aankomen en een Twister 2 inbouwen.

Bas

Back