TopSky F7X V2! 42-degree-fov FPV Goggle

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door DutchRC, 31 jan 2018.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    dus! Ronde 2 voor de TopSky F7X FPV goggle.. Hebben ze genoeg verbeteringen doorgevoerd om dit nu Wel een serieus alternatief te maken? Ik moet zeggen dat ik de V2 fijn in gebruik vindt.. Dat was zeker Niet zo voor de V1...

    Ik zal over een tijdje ook een long-term-review maken... Voor nu: mijn short-term bevindingen:



    Specifications:
    FOV: 42 Degree
    IPD: 58~72mm
    Resolution: 1280*720(0.5”LCoS) backlight
    Video format: NTSC/PAL auto selection
    Module: Head tracking module (optional)
    Head tracking: Head tracking module: optional
    DVR: DVR of RF, TF Card, up to 32GB, MJPG 30fb
    3D: Sied by side
    Video fomat: NTSC / PAL, auto recognition
    Receiver: Built-in high-sensitivity receivers with 40 channelshigh-speed one-touch search
    Digitas Video:MJPG 30FPIntegrated mode DVR (only for RF), micro TF card and support 32GB, video compression format MJPG/30 FP
    Buttom adjustment: Intensity control/contrast control/ channel control/display mode control/ DVR switch/ head satrration control/tracking module
    HDMI: Support 720/1080P HDMI signal input ( 2D/3D auto slection)
    Ports: Headphone jack/ AV-IN port/ DC IN port/ PS2
    Power: DC7-18V (3h-4h) Image voltage indicator function
    Package Size: 230*165*100mm
    Weight: 190g(with battery)
    Package weight: 700g
     
  2. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    gisteren heb ik een video opgenomen met een vergelijking tussen de Aomway Commander & de Topsky F7X v2 FPV goggles.. Geen specs en andere bla-bla in deze video.. Het gaat vooral om hoe ze voelen en de 'experience' die je ermee hebt. Voor deze video heb ik mijn vriend Frank gevraagd ons zijn onbevooroordeelde mening over beide brillen te geven :)

     

Deel Deze Pagina