Torcster Electronica

Ik ga mijn eerste vliegtuig samenstellen. Waarschijnlijk gaat het een Multiplex kit worden (welke weet ik nog niet precies). Nu zag ik op een Duitse site een configurator staan (Natterer Modellbau) welke Torcster electronica voorstelde (servo's, motor, esc, lipo). Ik heb hier echter nog nooit van gehoord. torcster

Het lijkt me Duits. Heeft iemand ervaring met producten van dit merk?

Nog nooit van gehoord. Eigenlijk verkopen alle merken de spullen die nodig zijn voor je toestel hoor. Dus ik zou me niet teveel vastpinnen op dat merk maar wel op een merk / merken die courant verkrijgbaar zijn bij jou (via het web of de lokale winkel). Veel merken kopen trouwens bij dezelfde fabrikant in, al wordt er natuurlijk wel wat schimmig over gedaan :rolleyes:

Als je setupvragen hebt stel ze hier gerust. Het is electro neem ik aan?
Dan vind je veel voorbeeldsetups in dit draadje: database-electrovliegtuigen

Enneuh: welkom in deze verslavende hobby!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog nooit van gehoord. Eigenlijk verkopen alle merken de spullen die nodig zijn voor je toestel hoor. Dus ik zou me niet teveel vastpinnen op dat merk maar wel op een merk / merken die courant verkrijgbaar zijn bij jou (via het web of de lokale winkel). Veel merken kopen trouwens bij dezelfde fabrikant in, al wordt er natuurlijk wel wat schimmig over gedaan :rolleyes:

Als je setupvragen hebt stel ze hier gerust. Het is electro neem ik aan?
Dan vind je veel voorbeeldsetups in dit draadje: database-electrovliegtuigen

Enneuh: welkom in deze verslavende hobby!

Thx, dat de hobby verslaven is ben ik ondertussen ook al achter gekomen. Vlieg een jaar of 2 met heli(tje)s.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back