totaal nieuw

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
Misschien vinden jullie het raar, maar ik vindt het eigelijk toch wel wat hebben dat een balsa vliegtuig eerder kapot gaat dan een van schuim.
Als je vliegtuig niet kappot zou kunnen zou er niet echt veel spanning in zitten denk ik. Dan is het meer als op een flightsimulator.

Maar iedereen zal zo wel zijn mening over schuim modellen hebben.

Ook kun je gewoon met een rolroer trainer leren vliegen, misschien is het moeilijker (ik vind van niet)
maar dan kun je wel gelijk naar een laagdekker ofzo iets.

Bij ons op de club in Nederland hoef je geen brevet te hebben.
Laatst waren er 's avonds 3 brokkepiloten bezig, maar die hou je echt niet van hun vliegtuig af omdat ze geen brevet hebben.

Groeten Robert

maar vanaf welke leeftijd mag je met deze practige toestellen vliegen?
maar ik zit nu te twijfelen tussen cesna een easystar...
de cesna is eigenlijk voor mij qua uitzicht een pareltje, maar weet iemand de prijs en waar ik hem kan krijgen, juul waar koop jij je vliegtuig en onderdelen?

greets sam

ja ik ga ook een schuim model zoeken want denk dat dat gemakkelijker i!s voor te repareren.

euhm maar the raven die cardinal is die alleen wit? en waar heb jij hem gekocht?
maar klein vraagje als je bevoorbeeld 150 euro betaald voor de cessna zit alles er dan in? en is het dan goed materiaal (zender, accu's, enz.)

Die is idd wit, maar er komen enkele blauwe stickers op. Maar voor een goede trainer zou ik echt niet op het uitzicht afgaan...

Een complete set met alles er al in, waarover jij het denk ik hebt, is meestal af te raden. Als je daarna een andere vlieger koopt moet je bijna alles terug opnieuw kopen.

Een totaal-kapitaal zal toch op zo'n 350 à 400 euro komen. Je moet immers de vlieger kopen, een lader, akku's, snelheidsregelaar, zenderset (zender + ontvanger + servo's).

Als je echt met de hobby wilt beginnen, doe NIET zoals mij, maar koop meteen degelijke spullen, en spaar zo geld uit! Deze kun je het best op aanrade van clubsleden kopen.

Grtz

Back