Toyota GT86 Advan drive M7 Max Orido

Ik ben sindskort bezig met mijn eerste rc onroad drift karretje :)

Heb een TT-01R Type-E gekocht in duitsland en was op zoek naar een Toyota GT 86 body. De standaard vond ik niet zo erg boeiend dus heb ik bij Tetsujin een Advan Drive M7 Max Orido kit gekocht.

Heb inmiddels het chassis in elkaar en de body heb ik vanmiddag gespoten in zwart (net als het origineel)
foto1.JPG

Hier de body vanmiddag gespoten:
foto2.JPG

Ben inmiddels begonnen met heeeeel veel stickers plakken, hier zit ongeveer 15% erop :):
foto3.JPG

Nu zitten de standaard wielen met de gripbanden er nog onder, maar ik heb inmiddels via het forum hier driftbanden gekocht en bij R2hobbies een setje gifgroene wielen met +6 offset.
Als alle stickers erop zitten is het tijd voor de spiegels en de spoiler :)

Binnenkort meer.

Oh haha, de foto hierboven was van vorige week toen was ik nog niet klaar met bouwen van het chassis :) nu zit alles er op en eraan :)

ziet er gaaf uit man wil zelf ook mijn auto helemaal gaan veranderen

Stickers zijn allemaal geplakt, spoiler zit erop en de spiegels zitten erop.

6067789_20130503_4263.jpg

6067789_20130503_4264.jpg

Nu is het wachten op de andere gifgroene velgen (offset +6 mm.) die ik besteld heb bij R2hobbies. Vandaag ook het achter diff vastgezet dus binnenkort maar eens een parcourtje uitzetten en oefenen :)

Ziet er zeer mooi uit.

Waar koop je die?
Ben zelf ook van plan om een GT86 body op mijn kyosho te zetten.
En de enigste body die ik terug kon vinden was die van Tamiya. (link)
deze is wel maar 190mm en mijn auto is 200mm.
ken je nog makers van GT86/BRZ/FR-S bodies?

thx.

Ziet er zeer mooi uit.

Waar koop je die?
Ben zelf ook van plan om een GT86 body op mijn kyosho te zetten.
En de enigste body die ik terug kon vinden was die van Tamiya. (link)
deze is wel maar 190mm en mijn auto is 200mm.
ken je nog makers van GT86/BRZ/FR-S bodies?

thx.

Dit is de GT86 Max Orido Advan Drive M7 versie van Yokomo. Ik heb hem via Tetsujin uit Japan laten komen. Kwam incl. spoiler, stickers en lichtbuckets, maar die lichtbuckets zijn voor de HKS GT86 versie dus die heb ik uiteindelijk niet gebruikt, omdat deze niet passen. Wellicht door wat modificatie kan het wel passen, maar dat zal ik nog wel een keer doen. Oh en zoals je ziet is deze 200 mm. breed. Ik heb offset +6 mm velgen (gifgroene) besteld bij R2hobies die passen beter.

hij is echt gaaf zo met al die stickers maar volgens mijn wel een puzzel geweest.
komt er binnenkort ook een filmpje?

Back