Tracktrace

Een maand geleden heb ik twee goedkope lipo's besteld voor mijn Losi Comp Crawler maar ik heb ze nog niet ontvangen. Wel heb ik het tracktrace nummer van de Hongkong post.
Met dit nummer kan ik zien dat ze richting Nederland vertrokken zijn maar meer niet.
Nu is mijn vraag: waar kan ik dit nummer laten omzetten in het nederlandse Tracktrace nummer want ik wil graag weten waar mijn pakketje is.

Waar heb je besteld? Bij HobbyKing kun je het pakketje tracen tot aan de douane. Daar wordt het (volgens mij) omgezet naar een TNT 3S code volgens mij die je niet krijgt.

Hier zo'n zelfde soort probleem. Volgens mij moet je gewoon de tnt bellen en via hun kun je volgens mij een nummer van de douane krijgen. Dan moet je dus hun bellen. Een hele hoop moeite dus, en waarschijnlijk voor niks want opschieten doen ze daar toch niet. Wacht nu al 7 weken op een brushless ezrunsetje ook uit hongkong.
Fijne instantie die douane:)

Een maand geleden heb ik twee goedkope lipo's besteld voor mijn Losi Comp Crawler maar ik heb ze nog niet ontvangen. Wel heb ik het tracktrace nummer van de Hongkong post.
Met dit nummer kan ik zien dat ze richting Nederland vertrokken zijn maar meer niet.
Nu is mijn vraag: waar kan ik dit nummer laten omzetten in het nederlandse Tracktrace nummer want ik wil graag weten waar mijn pakketje is.

even goed het forum doorlezen en ziedaar......een heel mooi draadje over jouw vraag,:

pakketje-uit-het-buitenland-douane

dus daar kan je ,als je de antwoorden niet vindt, je vragen stellen;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn fout, zojuist een oude order van me nagekeken. Met de code van HobbyKing kun je hem wel tracen tot aan aflevering!!!!

Back